Thewiz Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er no nesten ikke verdt det syns jeg da. Hadde heller ordna den jobben svart spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 jo men må jo fortsette å prøve å få det igjennom på dems regning sålenge det er muligheter, kan jo tross alt spare nesten 60.000kr på det. så litt venting klarer jeg meg fint med vi får se åssen det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hvilket BMW verksted har du brukt slik at du fikk dekket dette egentlig? Jeg ville ikke hatt ess pustehjelp hvis jeg skal sende bilen inn for å søke om det!! Hehe, nei det er vel ikke direkte smart. Tenkte mer på hvem som virkelig ville dekke dette på en så gammel vil, av rein interesse. Byttet diff på min her om dage og fikk da sjekket skikkelig, ser bra ut Myrvangen: Dette kan jo umulig koste på langt nær den summen de snakker om. Er ikke skaden alt for stor er dette en grei jobb for en som kan faget. Mener da noen som kan rette/sveise osv..( jeg ville da IKKE gått på merkeverksted). De er komponent byttere, de reparere heller lite. Stikker vel noen i siden her nå men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 På tide med en passe stor update ! etter mye om og men ville ikke BMW dekke skaden allikavel. når vi fikk beskjeden om dette hadde den stått hos stenshagen i lillestrøm i hele 10 uker! Da hadde jeg begynt å bli rimelig forbanna over rævva kundeservice! Dagen etter ringte vi Stenshagen på kongsvinger, der hadde vi gode erfaringer etter at vi kjøpte E60'n til fattern der. så vi reiste til lillestrøm og henta bilen for å kjøre den til kongsvinger. Etter 3 dager fikk vi beksjed om at bilen var ferdig og klar for henting!!! Regninga kom tilslutt på litt over 19.000kr, noe som ikke var ille i det hele tatt i forhold til hva jeg hadde forventa! :) Gjorde også noen få innkjøp mens bilen var borte. Kjøpte nye baklykter, nye blinkers foran og sideblinkers og en liten M3 spoiler list Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Noen få bilder Kommer også film av eksosen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Selv om det tok lang tid så var det godt det ordnet seg. Må si du slapp billig fra det med tanke på prisen på rep da, men er kjedelig å være uten bil så lenge. Nå kan du lett slappe av å feire Jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 No møkk det der subframe greiene..hadde det samme på min E36, men det fiksa jeg og en kompis på et par ettermiddager, så ble ikke så dyrt Flott bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Kjente det var nødvendig å få igjen bilen etter 11 uker ja, det begynte å tære på humøret no veldig. Gikk bare å tenkte på bilen, gikk nok dessverre ut over kjerringa:/ men nå blir det senk og mtech til sommern!!!! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Uff.. Jaja, blir good med M-tech og senk! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 bimmerkim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Japp ? Bimmahgrace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 haha ! tenkte bare å skape litt aktivitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hvoooooor fikk du den nøkkelringen fra aa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Kim! Når kommer du nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Kommer nedover så fort det passer for begge Prate litt bil og kjøre en tur hehe, kjøpte nøkkelringen samme sted som skiltet, men husker ikke helt nettsida nå. kan finne ut av det igjen da Haha Grace må få ta en titt på nye E46'n en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå