Gå til innhold

førstebilen<3 E46 Coupè 2,5i. liten update s.7 :)

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilket BMW verksted har du brukt slik at du fikk dekket dette egentlig?

Jeg ville ikke hatt ess pustehjelp hvis jeg skal sende bilen inn for å søke om det!!

Hehe, nei det er vel ikke direkte smart.

Tenkte mer på hvem som virkelig ville dekke dette på en så gammel vil, av rein interesse.

Byttet diff på min her om dage og fikk da sjekket skikkelig, ser bra ut :D

Myrvangen: Dette kan jo umulig koste på langt nær den summen de snakker om. Er ikke skaden alt for stor er dette en grei jobb for en som kan faget. Mener da noen som kan rette/sveise osv..( jeg ville da IKKE gått på merkeverksted). De er komponent byttere, de reparere heller lite.

Stikker vel noen i siden her nå men.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

På tide med en passe stor update !

etter mye om og men ville ikke BMW dekke skaden allikavel. når vi fikk beskjeden om dette hadde den stått hos stenshagen i lillestrøm i hele 10 uker! Da hadde jeg begynt å bli rimelig forbanna over rævva kundeservice! Dagen etter ringte vi Stenshagen på kongsvinger, der hadde vi gode erfaringer etter at vi kjøpte E60'n til fattern der. så vi reiste til lillestrøm og henta bilen for å kjøre den til kongsvinger. Etter 3 dager fikk vi beksjed om at bilen var ferdig og klar for henting!!! Regninga kom tilslutt på litt over 19.000kr, noe som ikke var ille i det hele tatt i forhold til hva jeg hadde forventa! :) :)

Gjorde også noen få innkjøp mens bilen var borte. Kjøpte nye baklykter, nye blinkers foran og sideblinkers og en liten M3 spoiler list :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kommer nedover så fort det passer for begge :) Prate litt bil og kjøre en tur :D hehe, kjøpte nøkkelringen samme sted som skiltet, men husker ikke helt nettsida nå. kan finne ut av det igjen da :P

Haha Grace :P må få ta en titt på nye E46'n en dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...