haraldsenracing Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 har fonne ut at kvardagsbilen min går for dårlikt så synst d va på tide å gjera nåko me det fekk ein t2 turbo fra golf 1,9 tdi av ein kompis og tenkte at den kan passa bra på 1,6`en hehe har ikkje tenkt å gjera nåko med innmaten på motoren så kjem kun til å kjøra på 0,5 bar i trykk. planen er å laga til alle delene så eg kan montera alt på ei helg. men blir ikkje før eg sette skilter på m3`en til våren( må jo ha arbeidsbil ) motoren vil jo trenge nåko meir bensin ved ladetrykk , så det probleme vil eg løysa ved å kjøra med to ekstra dyser som blir styrt av trykkbryterar. tenninga sko også ha vore justert men har lest at det skal gå bra så leneg eg ikkje kjøre over 0,5 i trykk . parts : - garret t2 turbo ( fra golf 1,9 tdi ) - 2 stk .justerbare trykkbrytere fra GIK - 2 stk. kaldstartdyser fra golf gti - ic fra e36 318tds - div silcon slangar - bredbanslamba - 2" rustfrie trykkrør bilen det skal monterast på flens for montering på org manifoil kappa til to 90 bend slik at dei passa mot kvarande i forhold til hulla i flensen
haraldsenracing Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 flensen etter ein tur i fresen etter litt sliping innvendig dreide til ein overgand fra 42,5 til 48,5 mmog sveiste på ( sveisane skal slipast ) ;P flens mot turbo
haraldsenracing Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 hehe kjekt å høyra ;P her er litt fleire bilder kappa opp 1,9 tdi manifoilen for å bruke den som mal prøvemontert på org manifoil dreide meg eit rør til oljereturen på turboen, men er litt usikker på om eg kjem til å bruke det p.g.a er ikkje skruhull i selve turboen. må borre og gjenge i tilfelle. "stor turbo" hehe , ein del mindre en turboen eg har i e30`en 2" rustfire trukkrør golf kaldstartdyser justerbare trykkbrytere 0,1 - 1 bar fra GIK turbo
thomascr Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 dette blir rått du må komme med film og maange bilder=)
haraldsenracing Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 blei gjort litt smått i dag og:) studerte kor eg skal laga til returen på bunnapanna og koss eg ska gjera med oljetrykkslangen til turboen. er grei plass der oljetrykkbrytaren sitte på filterhuset ,så blir ikkje nåko problem å laga til et t-stykke så eg kan montera slangen på. holdt 318tds ic`en og opp unda radiatoren for å sjå koss det blei. det skal sjå nåko orginalt ut så kjem te å handla orginale fester til ic`en på gs ein kompis av meg var nerom med M3`en sin og fiksa litt småting
haraldsenracing Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 litt flere bilder fra i går : ic`en trenger ein liten motorvask tur der eg har ringa rundt blir ein grei plass å ha oljerturen
Mikael-B Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hm, der du har ringa rundt blir den vel liggende i olje konstant?
haraldsenracing Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Hm, der du har ringa rundt blir den vel liggende i olje konstant? har studert litt meir på det der, så du seie nåko der ska måla litt i dag og sjå ka eg kjem fram til du som har laga trykk røyrene og eller? kjetil så skrudde dei av ein escort disel med ettermontert ic;) var å henta m-tech fangar , grill og m3 spegle fra lakkering i dag begynne å montera det i kveld tenke eg
haraldsenracing Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 fekk gjort litt i kveld og monterte den nye m-tech frontfangaren og ny grill. ser ein del bedre ut med den nye fangaren ferdig montert:)
haraldsenracing Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 blei gjort litt i går og har tilpassa turbomanifoilen ferdig og sveist den . var mye av og på montering for å får den til å vinkla rett. er litt skeptisk til oljereturen siden eg skal la den gå inn øverst på bunnpanna og vil då komma til å ligga i oljeniva. måtte vri til kompressorhuset på turboen slik at det peika i rett rettning, og justera senteret litt på turboen så returen peika i rett retning. fekk og tak i eit eksta av det oppbevaringrommet som sitter i midtkonsolle. skal bygge det om slik at eg kan ha måleinsturmenta der lagde dp`en delvis ferdig og , må berre sveisa inn gjengetappen til lambasonden. før den er ferdig. justering av turbo manifoli prøvemontert ferdig sveist:) turbo montert liten dp:P
bergeee Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 jøss begynner og dra seg til nå når regner du med oppstart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå