can92 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 åh jeg som kjøpte premium for å ha i bileen
moen92 Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Må nok jailbreake for å få dette til å fungere. Nå vises både sanginformasjon, og jek kan skifte sang osv med knappene på spilleren
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hvorfor ikke Jailbreake ? Det tar maks 5 -10 min tror jeg og du kan sette den tilbake til standard hvis du vil ? Ganske enkelt Og du får lasta ned ting gratis Link her ihvertfall: http://www.jailbreakme.com/ gå inn på den adressen på Iphonen din Trenger du hjelp og vil ha mer info så kan du se her : http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=244341 Er ganske enkelt
can92 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 fant ut det! skal gjøre det må bare få tilbake mobilen fra rep
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 fant ut det! skal gjøre det må bare få tilbake mobilen fra rep Nice Ja fordi hvis det blir noe kluss eller det skal skje noe så kan du re-sette Iphonen så er den Normal igjen Ganske kjekt egentlig
can92 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 vet! egentlig ingen ulemper med jailbreaking! med mindre du ikke får koblet til pc før du sender av gårde på rep
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 vet! egentlig ingen ulemper med jailbreaking! med mindre du ikke får koblet til pc før du sender av gårde på rep +1
Mortyy Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 er jo egentlig ikke noe problem å bytte sanger med mobilen i hånden. trykke 2 ganger på homeknappen når den er "låst" så får du opp play å frem å tilbake knapper under klokken. ganske enkelt å ganske greit egentlig. eg gjør det i min bil, ikke noe problem at all!
can92 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 så klart ikke noe stress, men blir nok irriterende i lengden tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå