Sanux Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Lurer bare på om Bakrutene på sedan og coupè er like mtp mål? Skal til å kjøpe en Bakrutesenker som er til coupè, men jeg har sedan, vil det passe fordet? Takker for svar. EDIT: Lurer også på om det er noe forskjell på en Frontbjelke ifra Facelift og Pre-facelift?
S.Arnesen Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 jeg prøvde å legge på en bakrutespoler til sedan på min coupe engang, den var litt for kort. ikke veldig, men nok til at jeg kjøpte en til coupe istede.
Sanux Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Fikk delvis svar, men ingenting konkret av Herr Arnesen, noen flere som vet? Btw, du har vel ikke tilfeldigvis den Bakrutespoileren til sedan liggendes fortsatt?
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Fikk delvis svar, men ingenting konkret av Herr Arnesen, noen flere som vet? Btw, du har vel ikke tilfeldigvis den Bakrutespoileren til sedan liggendes fortsatt? hehe, nei har nok ikke det. Det var en kamerat av meg som kjøpte den for å ha den på sin, jeg bare testet den på min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå