powerfulglenn Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 www.koed.no Hvis jeg forstår deg helt riktig Men hjelper litt mer hvis du sier hvilken bil dette her det gjelder Men det koster litt og kjøpe nytt;)
powerfulglenn Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Feks til E30 min så går jeg inn her : Var det en sånn du mente ? Pga da kan du bygge om Diffen din
jan_erik Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Takk ja var noe slik jeg tenkte på ja er en e36 driver og regner på hva jeg skal gjøre bygge nytt orginalt eller sette på noe annet trenger et sted jeg kan få lav utveksling også 5.88 eller noe rundt der gjerne flere nettsider med slike deler også
powerfulglenn Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Takk ja var noe slik jeg tenkte på ja er en e36 driver og regner på hva jeg skal gjøre bygge nytt orginalt eller sette på noe annet trenger et sted jeg kan få lav utveksling også 5.88 eller noe rundt der gjerne flere nettsider med slike deler også Vurdert og sette M3 diff på den da ?
jan_erik Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 ja, men må uansett ha lavere utveksling og må vite hva det koster og vedlikeholde og hva det koster vis det går i stykker
D.Toft Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 nå må du bestemme deg, du skriver lav utveksling og samtidig skriver du 5.88. hva er du ute etter? toppfart? da skal du ha lav utveksling, 3.25 eller noe akslerasjon? da skal du ha høy utveksling, 4.1 og oppover
jan_erik Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 hehe ja du sier noe det er da høy utveksling over 5 som er det jeg eventuelt trenger. Det burde jo egentlig ikke vært så vanskelig og forstå siden jeg la med eks 5.88 men greit nok, er værtfall utveksling over 5, som er aktuelt (er aksen som skal forbedres)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå