martinkjoren Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Meget bra, Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 En våt drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Nydelig bil! Men du må få på sorte nyrer, ettersom du har shadowline også Det gjør seg på hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Gratulere med en grise deili bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hadde vært morsomt å sett bilen med hartgehjula i antrasitt, men er nok for sent å gjøre noe med nå. Bilen ble solgt til kristiansund for ett par uker siden. Ser etter ny bil nå. Har fryktelig liyst på F11, men vi får se hva som dukker opp. Driver å ser litt på ferrari 360 modena f1 også, men tror ikke d blir før til neste sommer. Har egentlig vurdert e92 M3, men tror nok ferrari blir litt mer spesielt alikevel.. Får se litt hvordan det blir de neste månedene med penger og sånt. En våt guttedrøm som må oppfylles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Nydelig bil! Men du må få på sorte nyrer, ettersom du har shadowline også Det gjør seg på hvit bil. Ble kjøpt carbon grill, leppe foran og diffuser bak. Blir nok montert av ny eier... Rakk aldri å bli ferdig før den ble solgt, ble en populær bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Sleng ut ett bilde av hjula i antrasitt da!Gjerne påmontert. Tviler jeg vil bytte, men vært morsomt å sett. Kan godt hende det hadde sett bra ut på hvit bil. Lurer faktisk på å heve den litt bak igjen jeg. Enten det eller kjøpe nye tårn/svinglager foran hos gs, de skal ha noen som gjør att hele fjærbeinet kommer litt lengre opp. Får 1-2 cm mer foran. Fin familiesenk ja! Felgene ligger enda i esken, har ikke fått dekkene på dem enda. Og det haster forsåvidt ikke heller, for her oppe har vi enda godt over en meter snø i veikanten Slik ser de ut: Tror disse hadde passer som "pikk i Grete" på hvit bil. De kommer nok også til å gjøre seg godt på min, men jeg er veldig konservativ og liker derfor i utgangspunktet "vanlig felgfarge" på felgene, altså sølv. Likevel hadde jeg et innfall av spontanitet og "utforskervilje" da jeg bestilte disse, så får bare prøve å stole på magefølelsen jeg hadde da om at også dette blir bra Er det mye arbeid å montere nye tårn/svinglager? Holder vel at man klemmer sammen fjæra mens man bytter ut det på toppen? Kunne godt hatt bilen enda litt lavere, både foran og bak, men jeg må nesten begrense meg med denne bilen siden bruksbilen vi har kun har to seter og E61'en derfor må brukes gjennom hele året, både av meg og fruen (som ikke finnes bilinteressert...) Va litt redd for den jobben dær selv, men er faktisk veldig enkelt. Bare husk å skru av høyderegulatorn til lysa, tror den er på passasjersiden, når du tar av fjærbeinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 takk for alle tilbakemeldinger forresten. Må innrømme att jeg rekna nesten med att en god del av folket hær inne ville like denne look'en. ble veldig fornøyd selv også, ville nok sett helst å fått den ned 1-2 cm til foran.. Får vist kjøpt svinglager hos gs som senker 1-2 cm. Men rakk aldri å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ah, F11 er nydelig! Hadde vel gjort alt det samme som du gjorde på E61n. Alpinhvit, tonede ruter rundt om, senk og akkurat samme felger, bare kanskje i svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ah, F11 er nydelig! Hadde vel gjort alt det samme som du gjorde på E61n. Alpinhvit, tonede ruter rundt om, senk og akkurat samme felger, bare kanskje i svart. Er det bare jeg som ble forvirra av det innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Ah, F11 er nydelig! Hadde vel gjort alt det samme som du gjorde på E61n. Alpinhvit, tonede ruter rundt om, senk og akkurat samme felger, bare kanskje i svart. Kunne sikkert blitt like pent eller penere med hjula i antrasitt, men er personlig sjelden gla i sorte hjul, syns de flyter sammen for mye dekket og noen ganger kan det se ut som det er bare stålfelger på bilder. Fins selvfølgelig en del biler som virkelig kler sorte hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå