Bimmerhansen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 BMW 523 IA orginal shadowline 246.000 (komplett servicehefte) 1 eier før meg pris: 6.000 Vurderer å selge min påkostede og godt holdet BMW 523 IA til fordel for en mindre bil. Kan ta innbytte i AUDI med quattro, eller aller helts BMW 3- Serie. Kjøpte bilen for noen måneder siden, men fruen i huset syntes den blir litt for stor til å håndtere rundt i byen. Bilen er godt holdt men har noen lakk skrammer her og der. Satt i skinninteriør i vinter da de gamle setene ikke hadde varme og airbag-følerne var gåene. Det nye interiøret har varmeseter og er helautomatiske, med pumpe korsryggsstøtte, elektriske nakkestøtter osv. Utstyr: *Automat m. steptronic *Elektriske skinnseter m.varme *Regnsenssor *Cruisekontroll *CD-veklser *Multifunskjonsratt *Fjernstyrtsentrallås (m.helt ny nøkkel) *Shadowline *2 elektriske vinduer Bud mottas. Årsavgift er betalt. PM och_89@hotmail.com 41609092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Fin bil, jeg lurte bare på hvordan bilen fungerer på vinterføre? Bakkestarter med den automatkassa osv? ( kommer fra en e34 med automat hvor dette ikke fungerte i det hele tatt) Lurer veldig på å kjøpe meg en E39, selv om alder og bensinforbruk ikke er så fornuftig... På din bil, er kassa fin ( oljeskift osv), hvordan er foringer og stag i understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 på denne bilen er det jo antispinn, så lenge den står på så drar den seg utrolig godt frem (selv om vinterdekka er dårlige) bensinforbruket er målt til: by 0.96 landevei: 0.81 men det varierer, er man hard på gassen går det mer, men når fruen bruker den en sjelden gang så er det nok mindre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Kan ta den som delbet på E46 touringen min? 00 mod 318i gått ca 185 000km Byttet til carbon nyrer og mørke front blink etter bildet ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Kan ta den som delbet på E46 touringen min?00 mod 318i gått ca 185 000km Byttet til carbon nyrer og mørke front blink etter bildet ble tatt. spørs jo hva du skal ha i mellom det. Men er vell egentlig ikke int i innbytte til noe dyrere da jeh har førstegangstjenste ut juni;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 forlanger 90 for min med betalt årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 mm.. så da skal du ha 21.000 i mellom? det greier jeg dessverre ikke med forsvarsbudsjettet. men kunne greie 10. men det blir sikkert for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Blir nok litt for lite. Men legger ut min på Finn om 1,5 uke. Så blir den solgt kjapt å din ikke er solgt kan det være av interesse ta en titt på den ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 det høres bra ut;) du får gi meg beskjed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Salgstråd: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27323980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 har satt ned prisen til 65.000 går sikkert for litt mindre ved hurtig grei handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 En fin bil, men kanskje du skulle tatt noen bilder som var litt lysere? På mine datamaskiner er det i hvert fall vanskelig å se hvordan bilen ser ut innvendig. Bildene utvendig er også rimelig mørke. Bare en liten kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 En fin bil, men kanskje du skulle tatt noen bilder som var litt lysere?På mine datamaskiner er det i hvert fall vanskelig å se hvordan bilen ser ut innvendig. Bildene utvendig er også rimelig mørke. Bare en liten kommentar ja de var litt mørke så jeg.. lurer på om jeg skal knipse noen nye i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 da er nye bilder lagt til på tråden og i finnannonsen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 solgt solgt solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg