pettersena Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Nå etter jeg kjøpte bilen før vinteren. fikk jeg et lite kikk til og gjøre noe med bilen min. og Etter penger og alt annet falt på plass. var det på tide og gjøre noe med bilen. gikk til innkjøpe av: m5 front fanger (gs) nye lykter forran (gs) m5 spoiler på koffertlokket(gs) lykte senkere (gs) coilovers (supersport) (gs) nytt ratt (fra bmw x5) håper det passer! folie til interiør lister (precon) grøfte lys(gs) xenon(ebay) fjern start(ebay) ting som skal gjøres etter vert: sote ruter(vet ikke hvor enda) mode eksos (men finner ingen ende stusser jeg liker) short shift Har noen 19`tom sommerfelger men har lyst til og bytte de med noen med kant??C:\Documents and Settings\pean1707\Skrivebord\biler\IMG_0287.jpg vill gjerne ha forslag om ting som kan gjøres? skal prøve å laste opp bilder etter ting kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Nå etter jeg kjøpte bilen før vinteren. fikk jeg et lite kikk til og gjøre noe med bilen min. og Etter penger og alt annet falt på plass. var det på tide og gjøre noe med bilen. gikk til innkjøpe av: m5 front fanger (parts and retards) nye lykter forran (parts and retards) m5 spoiler på koffertlokket(gs) lykte senkere (gs) coilovers (supersport) (parts and retards) nytt ratt (fra bmw x5) håper det passer! folie til interiør lister (precon) grøfte lys(Parts and retards) xenon(ebay) fjern start(ebay) ting som skal gjøres etter vert: sote ruter(vet ikke hvor enda) mode eksos (men finner ingen ende stusser jeg liker) Har noen 19`tom sommerfelger men har lyst til og bytte de med noen med kant?? vill gjerne ha forslag om ting som kan gjøres? skal prøve å laste opp bilder etter ting kommer på bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 skal legge ut litt senere i dag.. men har ikke montert noe enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Høres morro ut Hvilken årsmodeller X5en? Det passer muligens fysisk, men airbag vil ikke fungere (feilmelding etc) siden det mest sannsynlig er dual-stage i X5 rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 x5 var en 04 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 nå er det ikke lenge til sommer er her! så bilen begynner og haste..! har prøve montert fangeren som passet perfekt.. men skal prøve og legge ut mest mulig bilder. ratte som skal monters vis det passer. fjernstarten kom i går, venter bare på at kompisen min har tid til og montere den, fangern ferdig lakert . skal prøve og laste opp etter ting kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Tror du må taste på "last opp" knappen eller noe, for her kommer det bare adressen til bildene på pcen din:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 faen!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 da prøver vi i gjen da er det ikke lenge til sommer er her! så bilen begynner og haste..! har prøve montert fangeren som passet perfekt.. ratte som skal monters vis det passer. fjernstarten kom i går, venter bare på at kompisen min har tid til og montere den, fangern ferdig lakert . skal prøve og laste opp etter ting kommer på ser at jeg må senke.. ser ut som den går på stylter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå