Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare positive erfaringer med GS selv, hvis det først blir noe problemer med noe man har fått derifra kommer man alltid godt ut med det selv, ihvertfall etter min erfaring.

kort sagt reiser jeg heller 12 mil til GS i Oslo enn å handle hos en av forhandlerne her, GS gir også best service og er alltid hyggelige.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

GS avd Oslo gjør en kjempejobb. Og bilen min har det godt av å ha GS i nærheten. Alltid god service og trivelige folk.

Når det kommer til reklamasjoner så er selger nødt til å reklamere til produsenten av varen. Da må f.eks senkesett besiktes. Dette er standard hos alle butikker. Problemet er at nordmenn tror de har krav på å bytte alt, selv om vare er i orden. Handler man på nettet har man returett, men handler man over disk har man ikke det. Såfremt varen ikke er i den stand selger har opplyst om da. Likevel opererer mange butikker med 10 eller 30 dagers bytterett (dette er IKKE påbudt)

Problemet til veldig mange i Norge er at de ikke har jobbet i butikk og dermed ikke vet hvor mange forskjellige personligheter det finnes i dette landet. Alle kunder har sin oppfatning av hvordan du skal være eller hvordan man skal drive butikk. Da vil det jo alltid finnes de som er misfornøyde selv om servicen er bra og rutineboka blir fulgt.

Jeg har handlet MASSE av GS i flere år. Og det har selvfølgelig vært misforståelser og kluss, men når man har holdt på litt i denne bransjen så vet man at bil er vanskelig og det er ufattelig mye deler å holde styr på. Såklart man vil motta feil del eller utstyr en eller annen gang. Men det er ikke verdens undergang. Det viktigste er hvordan du som kunde blir møtt av selger.

Skrevet

Kan vel nevne at GS har brukt over to uker på å få en mellomaksling ut av døra som du plukket fra lager mandag før skjærtorsdag. Jeg har ringt og purret tre ganger, og delen er enda ikke sendt. Noe som er litt irriterende da bilen ikke kan brukes. Det verste er vel at om jeg hadde hatt bil hadde jeg bare trengt å kjøre to timer+en ferge og det tar et kvarter å bytte aksling. Regner med at delene jeg bestilte fra danmark tre dager senere kommer frem før :P

Skrevet

har kun positive erfaringer med gs på de 4-5åra jeg har handla deler derfra. ordner opp og yter jævlig bra service hvergang:) og kjapp levering ringer og spør om det er noe de lurer på ang en ordre og andre ting. har snakket hovedsaklig med jens kristian morgan og sondre jeg da og de er altid service instilte. hender seg de er dyrere på noen deler enn andre er. men de veier opp for det og litt til pga god service!

mvh

Skrevet

Er nok mulig at jeg har hatt uflaks og truffet på noen skikkelige tullinger, er første gang jeg handler der. Men når delen ble plukket fra lager 18. April burde de vel klart å legge den i posten snart uten at jeg må ringe hver uke å spørre på nytt :P (i dag klarte jeg ikke å vente mer og ringte 5 ganger uten å komme noe lenger enn å bli lovet at de skal ringe meg opp igjen. To ganger. Og ingen ringte...)

Skrevet

Etter å ha fått vite at 'pakkken skal sendes i dag', og at 'den er til pakking' et par ganger fikk jeg i dag endelig en telefon om at delen finnes desverre ikke. Tusen takk til GS for å ha gjort meg til fast kunde hos Koed fra nå av :P (sparer jo en god del penger og da)

• 2 weeks later...
Skrevet

2 uker siden jeg la inn bestilling på ett par bremseskiver som er på lager. Enda har de ikke klart å få de ut av døra. 1. gangen jeg handler fra GS. Fortsetter med den lokale bmw forhandleren og koed tror jeg :wink:

Skrevet

Nok en gang super service fra GS! Ringte i går formiddag og bestilte stash til E30`n, har akkurat nå vært å henta delen på posten 8) Noen bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...