ingard Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Jeg må prioritere andre ting enn bil og selger deler som jeg har brukt lang tid på å skaffe. Disse er helt perfekte til E34, og vil gjøre bilen din til noe spesielt!! Hentes i Trondheim Ikke send meg pm ang. bud, ta det i tråden! Pm hvis du er klar for kjøp, så avtaler vi et møte Mange bilder her: http://img534.imageshack.us/g/mg4673w.jpg/ Rondell D58, 10x18 og 8,5x18 5000,- SOLGT Tilstand: Litt oksidering på kanten hvor de er lakkerte. Det ene hjulet har en større kantkjøring som er lite synlig med alu-polering, men den er der. Jeg har ikke merket kast, bulker eller noe annet som skal tyde på at de er skadet. Det er kun jeg som har kjørt med dem. Dekk er gamle (fra 2002 mener jeg), og jeg kan ikke garantere sikkerheten ved å bruke dem. Fungerer fint til testkjøring da. Gule Hella 2500,- SOLGT Kromringer trenger en liten polering, så er de i nydelig stand. Selve glassene bærer preg av bruk, men på bil kommer de til å bli knall. Selvfølgelig ingen hakk eller større riper, bare litt sandblåst etter noen år på veien. Flotte lys, som vil gjøre seg på din E34!! Sorte Hella bak 3500,- SOLGT UNIK MULIGHET!! 100% NYE i eske, med alt av tilbehør og bruksanvisning. Det følger med et ganske spesielt ekstra tåkelys. Alle vet at dette er det grommeste som finnes av lys til E34. Disse bør du vurdere! Alpina Hekkvinge 3250,- Lagt på nytt 2500,-!!! viewtopic.php?f=14&t=185640 I flott stand, trenger selvfølgelig lakk. Det er riper og noen "hakk" (selvfølgelig bare i lakken) etter lagring og transport. Eneste vingen til E34. Ser helt rått ut!!!
ingard Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Og hopp! Her er det mye rått til E34 folkens
m-alpin Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Sorry ot,men de baklyktene er bare "must have" til e34 likare.. løp å kjøp,sjelden vare.
icemanM5 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Bare som en pekepinn folkens, de svarte ORIGINALE Hella baklyktene som selges, er GODKJENTE på bilen, og jeg sjekka nypris på dem rett før de gikk ut av produksjon, Og Hellanor i Trondheim skulle faktisk ha 8000,- for det lyktesettet nytt!!!! Så gjør et kupp, handle i dag! Mvh
icemanM5 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Har du forresten flere bilder av den Alpina-vingen...? Mvh
ingard Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Har du forresten flere bilder av den Alpina-vingen...? Mvh Se om den øverste linken jeg la ut funker.. Jeg tok masse bilder av alt og la det i et album. Her: http://img534.imageshack.us/g/mg4673w.jpg/
Mikael-B Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Ingen mulighet for å sende? Tenker spesielt på Rondell'ene.
ingard Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Ingen mulighet for å sende? Tenker spesielt på Rondell'ene. Det er jo de værste å sende.. Men jeg har mulighet til å levere opp til Bodø.
icemanM5 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Har du forresten flere bilder av den Alpina-vingen...? Mvh Se om den øverste linken jeg la ut funker.. Jeg tok masse bilder av alt og la det i et album. Her: http://img534.imageshack.us/g/mg4673w.jpg/ Sorry, så det nå.. Beklager.. Mvh
Runar-CSi Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Jeg må bare si de frister litt disse lyktene... Jeg må se an bilen jeg får skal kansj jeg gir deg ett bud på fram + baklykter...
ingard Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Jeg har lett litt her og der i 3 år nå etter disse delene, og de er IKKE lette å komme over. Så det har vært en lang avgjørelse om jeg skal selge. Men har kommet fram til at jeg ikke kan bruke mer på bilen akkurat nå. På vei ut av studiene og inn i en jobb, ikke så enkelt økonomisk.. Kommer til å se helt rått ut! Ekte saker ser best ut! Jalla gulfilm og de krystall jalla lyktene folk har er bare tragisk
Runar-CSi Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Jeg har lett litt her og der i 3 år nå etter disse delene, og de er IKKE lette å komme over. Så det har vært en lang avgjørelse om jeg skal selge. Men har kommet fram til at jeg ikke kan bruke mer på bilen akkurat nå. På vei ut av studiene og inn i en jobb, ikke så enkelt økonomisk.. Kommer til å se helt rått ut! Ekte saker ser best ut! Jalla gulfilm og de krystall jalla lyktene folk har er bare tragisk Det er sant, den bilen jeg får har orginalsota DE foran og orginale beklykter med hvit blink... Jeg få se på den når jeg får den på søndag...
Runar-CSi Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Jeg har lett litt her og der i 3 år nå etter disse delene, og de er IKKE lette å komme over. Så det har vært en lang avgjørelse om jeg skal selge. Men har kommet fram til at jeg ikke kan bruke mer på bilen akkurat nå. På vei ut av studiene og inn i en jobb, ikke så enkelt økonomisk.. Kommer til å se helt rått ut! Ekte saker ser best ut! Jalla gulfilm og de krystall jalla lyktene folk har er bare tragisk Det er sant, den bilen jeg får har orginalsota DE foran og orginale baklykter med hvit blink... Jeg få se på den når jeg får den på søndag...
kroken Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 starter med et bud på hella baklyktene dine jeg da på 2500,-
ingard Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 ^^ Det er notert Til alle dere andre som sender meg bud på PM; IKKE GJØR DET! De blir ignorert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå