Polkagrislaila Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Hei! Skal bestille coilovers fra partsandretards snart, men har aldri montert dette selv og er litt redd for å starte på noe jeg ikke er sikker på.. Så må nok få noen til å gjøre det, enten privat eller på verksted. Hva er å forvente å måtte betale for dette? Både privat og hos verksted. Om det blir hos verksted så blir det vell bare tida de bruker..
Testpiloten Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 2 timers jobb dette tenker jeg på verksted. Ca 1500 til 2000 kr. + 4 hjuls kontroll ca 1500 kr.
Polkagrislaila Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hmm, er en litt eldre gubbe som drive verkstedet så av erfaring ser jeg ikke for meg at han smeller det på plass på 2 timer Holder til i Hardanger, nærmere bestemt Ullensvang, Larsen! Er bare noen lokale bensinstasjoner/verksted..
slados Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Jeg undersøkte pris hos gs i trondheim for noen dager siden og da skulle de ha ca 6000 for jobben.Dette var da for å sette på kun senkefjærer fram pluss data senk bak da jeg har nivåregulering pluss 4 hjulskontroll. De tok for 3 til 4 arb timer,500 for data senk pluss 1500 for 4 hjulskontroll. Dyrt nok spør du meg
Polkagrislaila Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Oi sattan.. 6000 blir i meste laget.. Hva er normalt å gi om en privat skal ordne det da?
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 er nok mange hobbymekanikere som kan fikse dette for deg. jeg har gjort dette for to stk her på bimmers, og jeg tror jeg tok 1500kr for det. Da kommer 4 hjulskontroll på verksted oppå der igjen da, som er ca 1500kr ekstra...
Mikael-B Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Nå spørs det jo helt hvilken bil du har, men er ganske lettvint gjort dette her. Så om du har litt mekaniske kunnskaper selv, og leser noen DIYer klarer du fint dette selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå