aloo Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Hei, Jeg skal style opp min E60 til M5 look Vil dette duplex anlegget passe på min E60 2007 modell? Har 520DA Effektanlegg E-60 M5 Style 4x90mm rør Dette anlegget er som bilde viser. ( TUV følger ikke med på dette effektanlegget) Dette effektanlegget er laget for våre M5 style bakfangere til E-60. På slike annlegg som dette kan det være litt tilpassing da dette ikke er noen "standard " del. Laget i børstet/polert rustfritt stål i meget bra "finnish". 4x90mm polerte enderør. ca 73mm diameter på inngående rør på potte. ( utv mål). Eller bør jeg se på dette istedet? Supersport effektanlegg E-60 Duplex Diesel 4x76mm (Se info) (EV_P1) Rustfritt, Passer alle diesel (bare ikke M5) kun bakpotte , monteres sammen med det orginale annlegget ca ved bakakselen på bilen.
aottesen Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Unnskyld offtopic, men kan jeg få spørre hva "( TUV følger ikke med på dette effektanlegget)" betyr? Vil det si at på neste EU-kontroll, så ryker du enten på en smell, eller monterer orginalanlegget?
Leo Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Unnskyld offtopic, men kan jeg få spørre hva "( TUV følger ikke med på dette effektanlegget)" betyr?Vil det si at på neste EU-kontroll, så ryker du enten på en smell, eller monterer orginalanlegget? Mente du det samme som jeg tenkte nå ?? At TüV godkjenningen ikke trengs på ting som dette. Det er kun på det gennerelle kravet om støy, utslipp og evt avgiftsbergining for hestekreftavgift. TüV Godkjenning skal det være på kjøretekninske ting som oppheng, fjærer, bremser ol?
aloo Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Jeg aner ikke. Men teksten er utklipp fra produktinfo hos gsbildeler.no
Trøndern Kim Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Det øverste anlegget du linker til passer til m5 fanger. Det nederste anlegget passer til m-tech fanger med diffusor som har dobbelt utløp. Jeg får montert supersportanlegget montert på min på torsdag
aloo Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Det øverste anlegget du linker til passer til m5 fanger.Det nederste anlegget passer til m-tech fanger med diffusor som har dobbelt utløp. Jeg får montert supersportanlegget montert på min på torsdag Vil det øverste anlegget passe etter at jeg monterer dette? Rieger diffusor E-60/61 m/gitter , M5 look/M-Pakke monteres på m-bakfanger for å få eksos ut på begge sider Tar du feil? Jeg la med duplex rør, altså nederste har 4x76mm og øverste eksosanlegg har 4x90mm Hva synes dere om omkretsen på enderørene? Er 90mm for stor? Bør jeg gå for 76mm?
Trøndern Kim Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Det øverste anlegget du linker til passer til m5 fanger.Det nederste anlegget passer til m-tech fanger med diffusor som har dobbelt utløp. Jeg får montert supersportanlegget montert på min på torsdag Vil det øverste anlegget passe etter at jeg monterer dette? Rieger diffusor E-60/61 m/gitter , M5 look/M-Pakke monteres på m-bakfanger for å få eksos ut på begge sider Tar du feil? Jeg la med duplex rør, altså nederste har 4x76mm og øverste eksosanlegg har 4x90mm Hva synes dere om omkretsen på enderørene? Er 90mm for stor? Bør jeg gå for 76mm? Da jeg snakket med gs sa de at det øverste anlegget har kortere avstand mellom utløpene, altså passer til m5 bakfanger. Det nederste har lengre avstand mellom utløpene og passer til diffusor i m-tech fanger. Om rieger har utskjæringene for eksosen tettere hvet jeg ikke. Men alt kan vel fikses med litt modifikasjoner. Men det beste er vel å høre med leverandør så det ikke blir feil
Trøndern Kim Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Har fått montert supersport anlegget på min bil nå. Jeg syns det ble bra. En dyp fin lyd på lavt turtall. Men jeg har bensin da, så vet ikke hvordan det blir på disel.
aloo Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Ser flott ut. Hva slags hekk skjørt er det du har fått montert? Jeg har bestilt Rieger M5 look og det tar ca 20 dager før gsbildeler får inn varen Kostet det mye å få lakkert og montert effektanlegget?
Trøndern Kim Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Dette er diffusor fra gs dette også. Koster vel ca 1900 hvis jeg ikke husker feil. Men denne er i glassfiber og rieger sin er vel i abs plast som kan vere en fordel. Hvilket eksosanlegg gikk du for da?
aloo Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Dette er diffusor fra gs dette også. Koster vel ca 1900 hvis jeg ikke husker feil. Men denne er i glassfiber og rieger sin er vel i abs plast som kan vere en fordel.Hvilket eksosanlegg gikk du for da? Jeg gikk for supersport 4x76mm og rieger sin diffuser Blir montering om noen uker tenker jeg. Har også bestilt leppe foran
Trøndern Kim Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Blir bra.. Har leppe liggende ferdiglakkert jeg også. Blir montert når snøen er borte for godt
aloo Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Har du flere bilder eller nærbilder av rørene?
aloo Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Har fått montert supersport anlegget på min bil nå. Jeg syns det ble bra. En dyp fin lyd på lavt turtall. Men jeg har bensin da, så vet ikke hvordan det blir på disel. Har du flere bilder av eksos og diffuser? SKal legge ut bilder av bilen min over helgen. Bilen er snart ferdig montert opp med supersport anlegg og diffuser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå