Lamek Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Da har jeg vert nedi verkstedet og fått pjusket litt med gullklompen:) Byttet servopumpe og tatt en skikkelig motorvask.. Radiator, vannpumpe og reimer blir det neste som skal skiftes. Skal fikse opp hele motorromet, men det blir ikke før til høsten når motoren skal ut:) OMP corsica ratt til banskjøring:)
E28 TURBO Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Gjetter på def akumulator eller brakebomb kalt i manualene. Det i kombinasjon med en pumpe som kanskje er slitt og leverer litt lite olje. Jeg kjører med d orginale på min bil og d funker greit d. Hydralikk er stort sett veldig driftsikker og grei å jobbe med hvis man kan litt om d. Mange bytter til vakum likevel så mulig d er en grunn til d, men å tro at du får bedre bremser av det er jeg ikke med på. Ellers grattis med E28, ser lovende ut. Sjekk dempertårn hjulbrønn i bagasjerom. Innerskjærmer og dørk rundt vanger for rust. Men du hadde vel hatt e28 før så du vet vel hva du skal sjekke:-) Får ha et E28 treff neste gang jeg sleper meg hjem til mosjøen med min
Lamek Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Gjetter på def akumulator eller brakebomb kalt i manualene. Det i kombinasjon med en pumpe som kanskje er slitt og leverer litt lite olje. Jeg kjører med d orginale på min bil og d funker greit d. Hydralikk er stort sett veldig driftsikker og grei å jobbe med hvis man kan litt om d. Mange bytter til vakum likevel så mulig d er en grunn til d, men å tro at du får bedre bremser av det er jeg ikke med på. Ellers grattis med E28, ser lovende ut. Sjekk dempertårn hjulbrønn i bagasjerom. Innerskjærmer og dørk rundt vanger for rust. Men du hadde vel hatt e28 før så du vet vel hva du skal sjekke:-) Får ha et E28 treff neste gang jeg sleper meg hjem til mosjøen med min Har fått byttet servopumpa, men er fremdeles samme problem. skal bestille ny akumulator på mandag:)
Lamek Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Får ikke liv i vinduspussere,vindusspyler, horn eller blinklys.. nødblink, lanlglys og lyshorn fungerer. har prøvd å bytte bryter uten hell... Noen som har vert borti det før? virker nesten som at det ikke er pluss ut i ratstsammen siden ingen av funksjonene fungerer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå