Jørgen Lie Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Har noe småtteri til E30 liggende å slenge, som jeg ikke har bruk for. Sabelt-ratt med boss til E30 HBO 800,- Skall til bakfanger facelift, mangler ene sidelisten. Sendes ikke, siden den er sårbar under frakt uten bjelke. 2-300,- ?? Bjelke til frontfanger facelift, tror den skal være OK. Inkl dempere. 400,- ?? Lykter fra preface, hele og pene. 400,- Frontrute, inkl pakning med et liiite hakk oppe i ene "hjørnet". Vises ikke når den er montert. Sendes ikke. BUD Bakseter med midtarmlene og skipose! Må hentes. Går billig.! De varene jeg ikke sender, kan leveres rundt Kristiansunds-området evt. Kjøper betaler frakt. Mvh Jørgen
Jørgen Lie Posted March 10, 2011 Author Posted March 10, 2011 Mottatt bud på 600,- uten frakt for ratt inkl nav!
Sturlis Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 Trenger de demperene til frontfangeren, hvor mye blir det inkl, frakt? =)
Haakjin Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 Jeg ser du har bumpet siden din tre ganger på en dag Jørgen, er bare lov en gang per dag Skjerp deg
Jørgen Lie Posted March 14, 2011 Author Posted March 14, 2011 Trenger de demperene til frontfangeren, hvor mye blir det inkl, frakt? =) Har ikke aning... 200,- uten frakt da om de er OK ? Jeg ser du har bumpet siden din tre ganger på en dag Jørgen, er bare lov en gang per dag Skjerp deg Og så? Pga stor pågang så ble annonsen på side 2 og 3 ganske kjapt.. Da bumper jeg så klart for å få den på første siden... Dessuten var det faktisk 4 ganger på 24timer
Haakjin Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 Trenger de demperene til frontfangeren, hvor mye blir det inkl, frakt? =) Har ikke aning... 200,- uten frakt da om de er OK ? Jeg ser du har bumpet siden din tre ganger på en dag Jørgen, er bare lov en gang per dag Skjerp deg Og så? Pga stor pågang så ble annonsen på side 2 og 3 ganske kjapt.. Da bumper jeg så klart for å få den på første siden... Dessuten var det faktisk 4 ganger på 24timer Ja, det er vell ikke lov å bumpe mer enn èn gang på et døgn fikk jeg høre her en tråd tidligere Men var bare for å kverulere å bumpe siden din litt ;p Slik du er glad i vettu
minigris Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Sniiiiik turbo du har liggende attom bak sæte der? ;p
Recommended Posts