Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Jeg drar hjemover til Norge i dag. Skal hente noen deler litt utenfor Bremen nord i Tyskland. Der kjenner jeg en kar som jeg kjøpte deler hos for et par år siden. Skal se om jeg får tak i han. Men begynner å kjøre om et par timer, så har ikke mye tid.

Jeg sender en sms til han og håper at han har samme nummer som før. Så kan du sende meg en sms på 92 22 65 44, så hører du hvordan det går.

Jeg har ikke internett tilgang før onsdag kveld.

Du må i alle fall regne med 2.500 kr for diffen + frakt. Kanskje mer.

Edit: Hvis du allerede har en stor 210 diff, men har feil utveksling så har jeg en diff fra e32 750. Den ble åpnet og delvis demontert for å se hvordan den er skrudd i sammen. Innmaten i denne diffen kan brukes i E28/23 diff og den har 3.15 utveksling. Disse delene er rimelige å sende med Posten i motsetning til en hel 210 diff som er nødt til å sendes med spedisjonsfirma. Eller at den blir delvis demontert og sendes i 2 pakker.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
Har diff med brems til e28. 3 15 utv. Ta kantakt om det er av interesse :)

Jeg har selv en diff med brems til e28. jeg trenger en enkel 210 diff, altså den største diffen levert til e23.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har komplett drivlinje med diff og mellom og bakakslinger til 735 ia liggande 1990mod med kun 168000 km på telern når den blei slakta grunna rust.

er i tvil på utveksling på diffen. ligge i haugesund..

mvh

Skrevet
Har komplett drivlinje med diff og mellom og bakakslinger til 735 ia liggande 1990mod med kun 168000 km på telern når den blei slakta grunna rust.

er i tvil på utveksling på diffen. ligge i haugesund..

mvh

Feil type dsverre, må være fra eldre 7 serie. E23

• 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...