e28turbo Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Ja den henger fortsatt under en 745i.Om den kan sendes til en fornuftig pris vet jeg ikke men mulig jeg kan få den ned til bøfjord ca.. Okey. bøfjord er jo ikke akkurat så veldig langt unna? Hva slags pris hadde du tenkt på her da? Kjøpte ikke jeg en m106 motor av deg for en stund tilbake?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Trur faktisk du har rett i de, angret når jeg måtte borre min egen.. Har en på jobb som bor der, men de er mulig han er sykmeldt enda så jeg må sjekke. Vet ikke hva disse går for jeg, men du kan komme med ett bud så skal jeg se om jeg får tatt den ned.
e28turbo Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Da kommer jeg med ett bud på 1500 kroner. Jeg har den m106 motoren enda, knallgod den!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 1500 er ok de. skal sjekke om han er tilbake på jobb, vist ikke må vi finne på noe lurt..
e28turbo Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Supert!! Jeg kommer ikke hjem før om en halvannen uke, så det er ikke nødvendig å stresse med noe enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå