janerrn1 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Hei! Har en E36 touring hvor venstre bakdekket står litt skeiv, akkurat som om det er negativ camber. Men bilen er ikke senka, så det er noe annet som er ute og lurer her. Den er ikke mye lavere på den ene siden heller? Demper/fjær som er noe galt med?
satelite Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Hadde samme på min E46 touring, skiftet demper og fjærer, så var den fin igjen.
Margido Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Vanskelig å si. Det kan være mye som gjør at dekket står skjevt. Få den opp på bukker, sjekk etter slakk å studer om du ser noe unormalt. Sammenlign med motsatt side hvis du er usikker.
janerrn1 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Ikke som jeg vet om ihvertfall! Skal få tatt en kikk imorra, holder en knapp på brekt fjør eller gåen demper. Den har ikke synket så mye at det kan være brekt fjør trur jeg men kan jo hende.
pedro Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 http://www.michelintransport.com/ple/fr ... ME〈=NO Feil Camber og hjulet peker innover og sliter på utsiden eller har jeg misforstått? Det minner jo ikke så mye om fjærknekk? Jeg har hatt flere E30 4/6ere og dermed flere med knekt fjær. Dette har ikke påvirket Camber mye. http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30 Sjekk staget som her blir kalt LOWER WISHBONE Er det bøyd vil du få en "toe inn" på det hjulet? Men for all del. Det kan jo være fjæra som har knukket flere steder? Sjekk samtidig innfesting til demper og bakstilling. Hørt om dempere som har kommet inn i bilen. P
janerrn1 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Toppen av hjulet peker innover, får ikke sett noe særlig til slitasje i og med at det er vinteren. Men sånn mitt dekk står vil det slite på innsida. Skal få tatt en kikk imorra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå