Dontzi Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hei. skal prøve å forklare så godt så mulig på min 520i 24v e34 så stoppet vindusviskerene menst eg var ute å kjørte. Det starta med at eg skulle ut å kjøre en kveld og da reina de litt. så satt no dei på sekvens, men så stoppa eg den litt før eg skulle prøve å starte dei igjen og da satt eg dei rett på kjøre heile tida. men dei ville ikkje starte, prøvde litt forskjellig om det var dårlig kontakt elr noe... men ingen ting hjalp. så kjørte eg ca 7-8 km og da runka dei igjen... etter 4 dager med regn og funkende viskere stoppa dei igjen menst dei sto på, og no har de gått 3 daga uten at har starta igjen. Eg har leita rundt på forskjellige forum til ingen nytte. såg at rele var de som streika mest, så sjekka no ut litt den da. fant også ei sikring på 7.5 ohm så var gåen, men de hjalp ikkje å skifte den. med rele'et har eg tatt ut og satt inn igjen. testa om det lagde lyder når eg skifter. Den lagde klikke lyd kun når eg skifter mellom full hastighet og når dei går hele tida. (full hastighet funket ikkje fra før av, vet ikkje hvorfor)... Det eneste som står igjen no er vel motoren er gåen, eller at dårlig kontakt en eller anna plass. takk på forhånd i vertfall kom gjerne med link til hvordan skifte vindusvisker motoren gjerne med bilde =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hei. skal prøve å forklare så godt så mulig på min 520i 24v e34 så stoppet vindusviskerene menst eg var ute å kjørte.Det starta med at eg skulle ut å kjøre en kveld og da reina de litt. så satt no dei på sekvens, men så stoppa eg den litt før eg skulle prøve å starte dei igjen og da satt eg dei rett på kjøre heile tida. men dei ville ikkje starte, prøvde litt forskjellig om det var dårlig kontakt elr noe... men ingen ting hjalp. så kjørte eg ca 7-8 km og da runka dei igjen... etter 4 dager med regn og funkende viskere stoppa dei igjen menst dei sto på, og no har de gått 3 daga uten at har starta igjen. Eg har leita rundt på forskjellige forum til ingen nytte. såg at rele var de som streika mest, så sjekka no ut litt den da. fant også ei sikring på 7.5 ohm så var gåen, men de hjalp ikkje å skifte den. med rele'et har eg tatt ut og satt inn igjen. testa om det lagde lyder når eg skifter. Den lagde klikke lyd kun når eg skifter mellom full hastighet og når dei går hele tida. (full hastighet funket ikkje fra før av, vet ikkje hvorfor)... Det eneste som står igjen no er vel motoren er gåen, eller at dårlig kontakt en eller anna plass. takk på forhånd i vertfall kom gjerne med link til hvordan skifte vindusvisker motoren gjerne med bilde =) 99% at det er motoren din, jeg og prøvde med relene til ingen nytte. Byttet motor og alt er på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Da har eg skaffa meg ny vindusvisker motor, og no har en helg forran meg med... er det noen som vil eg skal lage en DIY ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowah Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Jeg har nøyaktig det samme problemet på min E34 520 90' kunne du forklare punkt for punkt hvordan man demonterer den gamle motoren og monterer den nye? gjerne med bilder hvis du har tilgjengelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Hei. eg sjølv brukte http://www.exx.se/ -> maintenance -> Wiper console change (Part I) og Wiper console change (Part II) og part III men trenger du noe mer hjelp så bare si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå