Markus E30 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Høyre bakskjerm bra? ;pKunne så gjerne trengt bakskjermen ifra bak fra vidnuet å rett ned til enden, og fra midten på baklykta? Kunne du ha fiksa det for meg? Da har jeg blitt syykt glad Det troooor jeg den er Er på ferie akkurat nå, men kan finne det ut om et par uker om det ikke er for seint?
Markus E30 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 heisann:) jeg skulle ha hatt lysbryter panelet til frontlyktene det vet rattet der:)Tror det skal sitter der, men som sagt er ikke hjemme Sender deg Pm når jeg er hjemme
Haakjin Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Høyre bakskjerm bra? ;pKunne så gjerne trengt bakskjermen ifra bak fra vidnuet å rett ned til enden, og fra midten på baklykta? Kunne du ha fiksa det for meg? Da har jeg blitt syykt glad Det troooor jeg den er Er på ferie akkurat nå, men kan finne det ut om et par uker om det ikke er for seint? Jada, bare noen tar seg tid i heletatt til å sjekke det å sende det blir jeg fornøyd
Haakjin Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Det tar vi når du kommer hjem, men kanskje du har holder til lysbryterne som er fin uten knekker og slik å da?
Markus E30 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Har alt Sjekker når jeg kommer hjem!
rolfi Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Har du stikket til sentrallås"sentralen"? Sitter bak høyttaleren foran på høyre side, om jeg husker riktig.
Haakjin Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 jeg trenger komplett sentrallås til alt med låser og nøkler om du har?
Markus E30 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Veit ikke om det er sentrallås på den, men tviler. Følgte heller ikke no nøkler med bilen
Markus E30 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Da er bilen i pressa Har vel ikke så masse deler igjen så bare å stenge tråden..
Skar89 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Har du begge fram stolene enda? evt hva kunne du sett for deg for de? noen rifter?
Skar89 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 + list værket på dørene. gi meg en god pris på alt det og du kan sende det så fort du får mulighet:)
Markus E30 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Hele interiøret er solgt og bilen er spiker så får ikke tak i no mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå