Bjørn m Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Har fått testa litt mere. Og har montert lamdan fra m40. Å fått bytta om kontakter til tempraturen. Nå går motoren som den skal. Får ikke lufta cluthen, har noen et bra tips for dette? Korta mellomaksel Har satt på en ekstra lyd demper på eksos anlegget. Ble en del mindre lyd, men har litt frieksos i hver skjøt. er det noen som har noe triks annet en å skru igjenn klemmene?
Bjørn m Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Har hvert lite i det siste. Men jeg har funnet ut litt om fuskinga. Toppdeksel pakninga var gåen så alle plugg hulla var fulle av olje. Det er bare att når motoren er kald blir det så den drukner seg når den kommer i kryss. Har kjøpt eksospasta, en ikke montert enda. Har handla litt: Nye front lykter, nye sorte nyrer og bilstein dempere.
Jørgen-A Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 dryge greier og måtte snu pcn 90 grader for og se bildene!
Frans2k Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 dryge greier og måtte snu pcn 90 grader for og se bildene! Ja, glad jeg har bærbar pc, og ikke en stor biledrør skjerm
Bjørn m Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Har ikke peiling på hvordan jeg skal snu de Håper på å få godkjent den ja, men må da ha alt på stell. det største spørsmålet er om den består co2 målinga når den er chippet og kvass kamm.
Bjørn m Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Ble stoppet av biltilsyn i dag så nå blir det spørsmål om å godkjenne. Blei avskilta på stedet. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt 2,5" 3veis katalysator?
Bjørn m Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Sto på nordmarka på tur hjem fra arbeid
E30 Ole Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hei! Hvordan ble det med risting når du kappet og skjøtet mellomakselen? lyst til å kappe og ordne en for meg også? mvh Ole Henrik
Bjørn m Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Kjente det såvit på noen turtall. viss du har en lang en skal du få min korte Jeg kommer til å bytte tilbake motor til orginalt gjennforå få tilbake skilta. Trenger giroverføringer til 4syl også.
Bjørn m Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Har tatt ut motoren og satt i 318 i gjenn. Er det noen som har bilde av vakum slanger og kjøleslanger tilgassspjeldet til 318? Har glemt hvordan det var og jeg har brukt å tilpassa de til m50n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå