bredesen Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 legger ut noen bilder av garasje-bilen min. bilen er førstegang registrert i 1991 og har 93.000 km på telleren. Er vel så original som det er mulig og bli. Venter på en haug med deler som jeg håper kommer snart. Har kjøpt 8,5 og 9,5x17 BBS RS felger. EVO 3 vinge,luftinntak,frontleppe,dtm eksoshaler,senkesett (men vurderer justerbart istede),DE-sorte frontlykter++ Mangler fortsatt startec baklykter, så om noen har det,så gi meg beskjed. Ta kontakt om dere vet av noen gromme deler som skal selges =) Har ingen planer om og gjøre noe med motoren til og begynne med. * Rakk ikke og ta flere bilder før jeg begynnte og plokke på bilen*
Jørgen-A Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 nydelig. blir den org i motor og drivlinje eller.?
bredesen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Ja,planen er og holde den org i motor og drivlinje. Letet lenge før jeg fannt det ekseplaret jeg var ute etter, så tror det kun blir utvendige mod til å begynne med.
Larsinnj Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ohh! Den så veldig fin ut! Får håpe jeg ser den en gang i sommer når jeg er over fjellknausen.
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Se der ja, dette er jo absolutt ikke feil! Liker planen om å holde den original, en slik bil fortjener det. Med noen små modd`s som felger og lykter så er det vel ikke så mye å gjøre? Er vel også sort skinn jeg ser?
bredesen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Kommer nok til og bra dette, utganspunktet er ihvertfall bra =) Sort skinn, er vel det meste av utstyr på den (ikke att e30`n har så mye utstyr men) Sliter fortsatt med og få tak i baklykter... Er det noen som har erfaring med senking på disse? Hva bør jeg gå for?
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Duu, ang lykter ja! Skal ta en tlf jeg, å høre. Kanskje jeg vet av et sett når jeg tenker meg om. EDIT: De var dessverre solgt for litt siden..
bredesen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Bare gi beskjed om du kommer over gromme deler til den =) Trenger det meste. Denne blir nok ikke byttet bort =) Må være ett bra bud skal jeg selge den, letet lenge før jeg fannt en jeg syntes var bra nok.
Stian Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Flott bil bredesen. Såg sykkelen din til salgs, og kunne da skimta M3`en i bakgrunnen. Vart veldig nyskjerrig på bilen sidan eg ikkje hadde sett den før. Så dukka den opp her..
Sund.M3 Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 flott m3, kommer til å bli bra med RS felgene, er jo aldri feil de på en e30 m3
bredesen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Stemmer det, annonserte sykkelen på finn jeg =) Skal prøve og oppdatere etter vært, dekkene,evo vingen med "flappen" og luftinntakene kom i dag...
|Ole| Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Her snakka vi!! DIGGA att du skal holde den original, felgvalget får man vel stort sett ikkje riktigere!! Og fargen, herregud, eg elska den fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå