Hans_O Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Venter fortsatt på deler, men håper de kommer i løpet av neste uke.Bestillte det før jul, så det burde jo snart være hær =)Har bestillt nye bremser,stålspunnet bremseslanger og coilovers. Angrer litt på att jeg bestillte k-sport ettersom att jeg ikke kan godkjenne det, så mulig jeg bare selger det og kjøper noe annet istede. Hvor kjøpte du k-sport coilover fra? Mener at hvis du bestiller direkte fra k-sport Tyskland får du med TUV papirer. NYDELIG m3 btw
hermanoo90 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Sier det igjen, Nydelig M3! Og Startec`ene med rød bil og bmw motorsport logoen på vingen, gjør bakdelen helt perfekt!
bredesen Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 kjøpte coilovers-settet av en kar i haugesund. Trodde ikke man fikk tuv på k-sport jeg.
Testpiloten Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Luggume bila Gleder deg vel til å få rusten av bremsskivene du også Ronny
bredesen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Jepp,var ute i går også jeg, men det begynnte og snø på kvelden,så da var det bare og komme seg hjem =) hvor fikk du tak i StripAll til bremsekaliprene? Det har kommet nye skiver,stålspunnet slanger og klosser til meg også nå, så får gjøre den jobben du har gjort jeg også.
Testpiloten Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Det må du gjør ja Det selger de på Cylmo i Trondheim, på andre siden av E6 fra Strandveien Auto. Skal du på ACR 8-10 Juni da?
bredesen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Må få kjøpt det når jeg kommer hjem da... Har ikke planlagt noe i år jeg, skal du oppover? Eneste treffet jeg vet ikke går med rotasjonen på jobb er våler.
stjerna Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Sykt fin M3 Får satse på min blir like fin når den en gang blir ferdig
Testpiloten Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Skal oppover ja! Jobber du Våler helga har du sannsynligvis fri ACR helga, for det er 2 uker etter Våler. Anbefales!
bredesen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 stemmer det. Har fri ser jeg, så da blir det sikkert en tur dit =)
bredesen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 har ikke tenkt så mye på det jeg,kom med ett bud da..Den er svært lite brukt =)
Stian Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Har du kjøpt ny? Var ikkje du ute etter potta med DTM stussar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå