Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja , tøffe hjul, men synes 17" blir for lite..Mulig det forandrer seg når den blir senket. Leiav og vente på deler nå =)

Hva slags hjul skal du ha?

Skrevet

Det bli Kerscher KCS i 18" med 8,5 fram å 9,5 bak å 20 innpress rundt om.

Ja det tar på tålmodighetaen å vente på deler. Men akkurat nå er jeg lei av å vente på våren :)

Skrevet

Toyo proxes T1R ja, 205-40 på 8,5" felg og 245-35 på 9,5" felg.Liker mønstret på toyo dekka, derfor jeg kjøpte det =)

Takker =) har hatt en del biler opgjennom tiden ja, men letet lenge før jeg fannt en e30 m3 som jeg syntes var bra nok til og begynne med.

Skrevet
Den er på tur ned =) Venter bare på deler =) Felgene er helt riktig til bilen de,men er redd 17" blir litt for lite.

Bare vent til du får senket den nok nå..:) De passer jo fin-fint på E28 så:)

Skrevet

ååå, for en fin e30 m3! nydelig eksemplar! ta godt vare på den. er vel bare jeg som begynner å bli litt lei av uoriginale baklykter på e30 (startec, MHV). eller jeg har blitt mer glad i de originale :) trur felgene kommer til å sitte bra når du får justert den skikkelig ned! hva slags coilovers går du for?

Skrevet

Startec ble montert i dag, synes de "satt" bra på bilen. Skal oppdatere med litt flere bilder når jeg kommer meg hjem til uka =)

Skal prøve meg med bare fjærer og dempere i første omgang, kom over ett nytt 60/40 sett som jeg kjøpte. Men kommer nok til og gå for coilovers uansett tenker jeg, men har liksom ikke funnet ett sett jeg vill ha enda. Bare kom med forslag om noen vet av coilovers til bilen som er bra. Bestillte h&r coilovers til den, men avbestillte det fort når jeg fikk beskjed att det senker mellom 15 og 35mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...