Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Fy flate, dette ble bra !!! Akkurat slik den skal se ut Har ikke villet gjort noe mere med den etter min smak, annet enn kanskje finjustering med senk Nydelig vogn!!!
bredesen Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Takker,skal legge ut nye bilder når jeg kommer meg hjem og får montert på det siste som ligger på postkontoret =) Skal du på Frøya siste hælga på april da?
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Det må du gjøre ja Mja, har tenkt tanken, men det er vel 29-30apr/1mai? Er vårtreff for BMWCCN i Ålesund 1.mai, så har litt lyst til å ta turen dit om jeg er hjemme fra sjøen En kompis med 325-turbo tror jeg har planer om å få rase av seg litt på Frøya den helga, så kanskje jeg blir med dit i stedet da Var vel deg/Sivert jeg handla cab`en min fra i 06, om jeg ikke tar feil?
bredesen Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Ja,stemmer det,syntes det var noe kjennt med navnet ditt. Lå ikke den bilen for salg igjen for en stund siden? Satser på fint vær den hælga,så blir det nok ett bra treff =) Har planer om å prøve den på banen hvist jeg finner andre felger til den.RS-hjula skal ikke på bane =)
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Jo, mener den lå ute her før jul, eller rett over jul kanskje.. Tror den går nede på vestlandet en plass! Morsom bil var d i alle fall Jaa, har ikke vært bortskjemt med vårvær enda her i alle fall, så hadde vært knall! Hehe, nei, om du kommer med RS`ene på bane, daaa har du vondt i nakken om natta når du sover
hylle Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Denne må du komme med på e30 treffet så jeg får sett den!!!
bredesen Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Når og hvor er det da?Har nesten ikke sett på noen treff i sommer jeg,så hvist du har en liste på treff som skal være,så er det bare og sende den =)
hylle Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 viewtopic.php?f=9&t=168922&start=0 eller. www.e30meet.com
bredesen Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Har faktisk fri fra jobb den hælga der,så skal ikke se bort i fra att jeg dukker opp =)
bredesen Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Da er vi straks klar for Årets første treff..
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Sinnsjuk bil!! Men subber den om du sleppe den litt lenger ned framme? Skulle vert litt lenger ned mot gummien
bredesen Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Begynner og komme seg nå ja =) Venter fortsatt på DTM-eksos og litt stæsh, men påska har nok skylda i att det ikke er kommet enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå