slperformance Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Kjøper en (helst) Evo fanger bak i glassfiber fort som fy. Noen? Stian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Glomma fiberplast lager, de tar 750:) Vindheiaveien 139, 2405 Elverum, Tlf. 62 4102 38, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Tusen takk. Skal ringe de på Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Snart en mnd siden jeg snakket med Glomma og venter fortsatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Noen som bor i nærheten av runehansen motorsport? Bestilte en M3 evo fanger hos han i November ifjor.... Skal ringe Glomma i dag, da det er 1 1/2 mnd siden jeg bestilte der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grhansen90 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Jeg var innom Glommen i går. for å spørre om noen få ting. endte med at jeg sto å venta i over 30 min, og enda så skjedde det ikke noe. Så jeg snudde i døra å dro i stedet. Rune Hansen Motorsport har slutta. Jeg er sønnen hans. Og jeg har startet opp igjen glassfiber firma. Så ta gjerne kontakt med meg om det skulle være noe angående glassfiber. Tlf 93486839 Mvh Glenn-Rune Hansen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå