Tor-Einar93 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hei. er det noen som har en vindusheismotor til e30 preface? er til en 2dørs. trenger kun den på høyre side. er kun motoren eg er intr i, har alt det andre.. gi meg en lyd så kommer me nok til enighet om pris Mvh Tor-Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Har faktisk noen el.motorer liggende, men vet ikke helt om de er til preface eller facelift. Klarer du å se om det er rett type dersom du får bilder av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 hei! må skru av min først nett så kan eg ta ein titt på den om det eventuelt står ett nummer på den for å vere heilt sikker kan ta å sende meg et bilde på pm, men om det står ett nummer hadde eg sett pris på om du skreiv det med og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Skal se hva jeg finner ut, så hører du fra meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 har heis jeg, kan få med hele mekanismen og, så er du sikker den passer. send pm evnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 har heis jeg, kan få med hele mekanismen og, så er du sikker den passer.send pm evnt pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå