Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er på utkikk etter en E46 Cabriolet eller coupe. Helst noe med grei motor i.

2002 - og nyere modell.

325i eller 330d. Noe i den duren :)

Vil gjerne at bilen vekker litt oppsikt, og ikke er helt "standard".

Ser for meg å bruke rundt 260 - 300 000kr.

Har hatt noen timer på finn.no de siste ukene, men finner ikke heelt det jeg ser etter :P

Har ikke satt noe spesiell farge som kriterie. Men ser for meg rød, hvit eller svart.

Utstyr;

- elektrisk oppvarmede seter

- elektrisk justerbare seter

- digitalt varmeapparat

- navigasjon

- multifunksjonsratt

- helst mørtkt interiør og seter, er selvfølgelig åpen for andre "forslag".

kontakt meg her på forumet, eller mail; rub1.h3lland@gmail.com / ruhell@statoil.com

Skrevet

skjønner ikke helt hva du mener...felgene er vel fine? det å finne noen stoler tar ikke lange tiden, og er 8-15.000 max, da er du fremdeles under 300.000 ?

Jeg mener det å legge ut nesten 300 løk for en E46 er litt halvcrazy, dette begynner å bli gamle biler, og de er overprisede alle som en.

For 260.000 - 300.000 mener jeg at det beste du kan finne er en E90 325i med sportsseter.

Nydelig bil.

Noen andre her som er uenige med meg i det? :P

Skrevet

Du vil bytte ut orginale alpina-felger, det gir jo mening... not :S

jaja, sorry for at jeg anbefalte en E90 325i med 37.000 km på tellern og alpina-felger til under 300.000 da :P

Den er solgt nå uansett, ikke så rart egentlig ;P

Skrevet
Du vil bytte ut orginale alpina-felger, det gir jo mening... not :S

jaja, sorry for at jeg anbefalte en E90 325i med 37.000 km på tellern og alpina-felger til under 300.000 da :P

Den er solgt nå uansett, ikke så rart egentlig ;P

Synes ikke de felgene er noe "fine", slik er det bare :P

Er fortsatt på utkikk.. Selvfølgelig, kommer jeg over en E92 til en grei pris, så ser jeg jo selvfølgelig nærmere på den :P

Skrevet

Trodde du hadde kjøpt deg 330d jeg :P Jeg har jo en E92 320i, skal snart legge den ut på finn.no. 335 000. Det er billig for en strøken orginal m-sport :-)

Skrevet
Trodde du hadde kjøpt deg 330d jeg :P Jeg har jo en E92 320i, skal snart legge den ut på finn.no. 335 000. Det er billig for en strøken orginal m-sport :-)

Har ikke kjøpt den enda. Venter på flere bilder osv. 335 000 er over mitt budsjett! :P

Skrevet

ikke kjøp deg e46 325i, den går knapt merkbart bedre enn 320i 2,2l 330i går en smule bedre. men en ombygd e46 m3 er nok noe du bør vurdere til 300k da alle e46 er overpriset

Skrevet
ikke kjøp deg e46 325i, den går knapt merkbart bedre enn 320i 2,2l 330i går en smule bedre. men en ombygd e46 m3 er nok noe du bør vurdere til 300k da alle e46 er overpriset

Ser ut til at det blir en 330d nå da. M-sport pakke, og stage 2 chippet :) Skal få selgeren til å utføre en "tilstands-test", og så får jeg se.

Ombygd M3 er sikkert ikke dumt det.. Men, de ligger jo noe høyt i pris da! :P

Får se hva det blir til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...