nimitz Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Irriterer meg stadig over lyktespylerne. Finnes det noen måter for og koble ut denne på. Regner med at det er egen spylemotor for lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 ta ut kontakten hvis det er egen motor, eller ta av slangene på lyktespylerne og plugg igjen med en bolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Uten at jeg vet så regner jeg med at det er en egen motor siden den kun spyler lyktene uavhengig av vindusspyleren. Spm er da hvor motoren til lyktespyleren ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Følg ledningene fra lyktene så finner du fort ut av det! Sjekk bare den motoren som går til vinduet. går det mer en en kabel ut fra den så er det til lyktene. Er jo ikke noe usynlig tank til spylerveska til lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Følg ledningene fra lyktene så finner du fort ut av det! Sjekk bare den motoren som går til vinduet. går det mer en en kabel ut fra den så er det til lyktene. Er jo ikke noe usynlig tank til spylerveska til lyktene Skjønner self at det er en tank. Men det kan være 2 spylemotorer, så der ligger spm fremdeles Med såpass mange facelift på markede så håpet jeg at en eller annen viste konkret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 det er nok 2 forskjellige spylemotorer vil jeg tro. Somregel ligger motorene integrert i tanken eller ved tanken. finn tanken, finn pumpene og napp ut ledningen på den pumpen du ønsker å deaktivere. Fix ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå