Syse Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Hva menes med edition 33 Edition 33 var BMWs feiring av 33 år som produsent av Touring'er. Ble produsert 333 stk E46 Touring med M-Sportpakke, velour-matter, setevarme og rails. Inni var det titan-fargede lister, dørlister med "edition 33" og matter, seter og dørhåndtak hadde samme farge som eksteriøret - som kunne være Silverstone Metallic, Le Mans Metallic eller Estorilblau Metallic. Var egentlig 999, 333 av hver farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 megt flott bil du har er du fornøyd m eisenmann eksosen? mye støy? vurderer denne selv Veldig fornøyd! Nesten ikke noe forskjell på tomgang pluss at du kan høre wastegaten mer tydelig Utseende er jo også helt max, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Steike denne var pen *me like* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Det må vi få til snart, Sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Wow, det var en skikkelig pen E46 Touring! Smakfulle og diskrete oppgraderinger du har gjort også Morsomt med en slik Edition utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 megt flott bil du har er du fornøyd m eisenmann eksosen? mye støy? vurderer denne selv Veldig fornøyd! Nesten ikke noe forskjell på tomgang pluss at du kan høre wastegaten mer tydelig Utseende er jo også helt max, spør du meg! ja men det høres bra ut:) får vell vurdere det på min til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Tok noen skitne bilder da det er helt umulig å holde bilen ren ut av gårdsplassen uansett. Det er jo sånn alle biler ser ut nå Nå er det ikke lenge før sommerhju!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Endelig er det kommet tråd av bilen din igjen Fortsatt fantastisk bil. Mulig jeg er interessert i speila dine om du skal skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Takk for det! Skulle gjerne hatt din motor da.. Jeg bytter nok tilbake til originale speil samtidig som jeg bytter høytalere, så om du er interessert kan du få de billig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Se her ja! Dette var lenge siden Mr! Står det bra til hos deg? Biolen din er ordentlig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Se her ja! Dette var lenge siden Mr! Står det bra til hos deg? Biolen din er ordentlig fin! Halla mann! Alt i orden hos meg vettu =) Bortsett fra at bilen er skitten, så er jeg veldig fornøyd Skal fjerne splitterne og få på andre speil, så er jeg iallefall ferdig kosmetisk med bilen. Hvordan går det hos deg? Holder bebisen deg våken enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Fantaskisk fin bil Men det er vel snart på tide å ta fatt i svampen? Så drit bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Nyyyydelig touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Fantaskisk fin bil Men det er vel snart på tide å ta fatt i svampen? Så drit bra ut Bilen er jo nyvasket, men kjørt i noen kilometer Nydelig føre for tiden <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå