Richie85 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Se her ja! Dette var lenge siden Mr! Står det bra til hos deg? Biolen din er ordentlig fin! Halla mann! Alt i orden hos meg vettu =) Bortsett fra at bilen er skitten, så er jeg veldig fornøyd Skal fjerne splitterne og få på andre speil, så er jeg iallefall ferdig kosmetisk med bilen. Hvordan går det hos deg? Holder bebisen deg våken enda? Hehe.. vasket bilen i går, den er like møkkete i dag igjen.. men fikk vekk salt hvertfall.. Får håpe våren kommer nå.. kan hvertfall se lovende ut og som den evige optimist som jeg er, så er det snart sommerhjul..Skal du fjerne splitterne altså?? Hvorfor? Da er jeg keen på dem.. lukter på E46 igjen serru.. Hehe.. Bebisen sov fra 18.30 til 06.30 natt til lørdag, flink gutt og sove hele natta ja! Var verre natt til i dag, da var det en som syntes det er kjempe gøy å spise på stortåa.. Men det er veldig hyggelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Motoren min beholder jeg nok selv Men godt å ha deg tilbake her. Flere ganger jeg har skulle vise frem hvor kul E46 touring kan være, også fant jeg ikke din her eller på facebook. Nå er det hvertfall lettere når jeg skal få gjort "familieraceren" kul, for kan herme litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Takk for det! Skulle gjerne hatt din motor da.. Jeg bytter nok tilbake til originale speil samtidig som jeg bytter høytalere, så om du er interessert kan du få de billig da Hvordan er det med montering av dine? Er de elektriske med varme og ikke autofold? Vet du om det er sånn 6-pin eller 12-pin eller hva det forskjellige er? Min er 03-modell, din er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Takk for det! Skulle gjerne hatt din motor da.. Jeg bytter nok tilbake til originale speil samtidig som jeg bytter høytalere, så om du er interessert kan du få de billig da Hvordan er det med montering av dine? Er de elektriske med varme og ikke autofold? Vet du om det er sånn 6-pin eller 12-pin eller hva det forskjellige er? Min er 03-modell, din er? Bare ta opp den lille plata hvor knotten for justeringing av speilene sitter(venstre armlene foran), så kan du telle hvor mange pin. Tror jeg har 6. Jeg har uten elektriske seter og powerfold. Men er ganske sikker på at man får converter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Se her ja! Dette var lenge siden Mr! Står det bra til hos deg? Biolen din er ordentlig fin! Halla mann! Alt i orden hos meg vettu =) Bortsett fra at bilen er skitten, så er jeg veldig fornøyd Skal fjerne splitterne og få på andre speil, så er jeg iallefall ferdig kosmetisk med bilen. Hvordan går det hos deg? Holder bebisen deg våken enda? Hehe.. vasket bilen i går, den er like møkkete i dag igjen.. men fikk vekk salt hvertfall.. Får håpe våren kommer nå.. kan hvertfall se lovende ut og som den evige optimist som jeg er, så er det snart sommerhjul..Skal du fjerne splitterne altså?? Hvorfor? Da er jeg keen på dem.. lukter på E46 igjen serru.. Hehe.. Bebisen sov fra 18.30 til 06.30 natt til lørdag, flink gutt og sove hele natta ja! Var verre natt til i dag, da var det en som syntes det er kjempe gøy å spise på stortåa.. Men det er veldig hyggelig =) Kult å høre Du må være så stolt!! Jeg skal fjerne de i carbon og heller montere originale som jeg lakkerer i sort Er du lei av volvo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Sol og 10 grader.. Sommerdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 For de som har sommerdekk så Ikke feil å sitte i solkroken nå gitt. Er vel nærmere 35 grader i sola nå, litt for varmt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg satt på sommerdekka på lørdag er ikke avhenging av bilen så blir d glatt, tar jeg en annen Sommer er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 hehe! Jeg fikk utrolig lyst til å sette de på nå, men tror nok jeg må vente siden jeg pendler 4 mil klokka 7 om morgenen Men er ikke lenge før! Fikk forresten 'grovbehandlet' bilen med litt meguiars clay og slengt på et lag med NXT wax. Gleder meg til skikkelig clay og 3-step Noen i vestfold som er med på et pussetreff snart? hadde vært kult med et innendørs lokale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Takk Richard Blir'e E46 snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Gjør nok det..Blir nok en xi igjen.. Skal ha Volvoen på service på mandag.. så blir den lagt ut etter det Må ta noen nye bilder osv, egentlig burde den ha fått en skikkelig shinings for å få frem hvor hel den er.. men jeg har ikke tålmodighet til sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Litt bildetagning i skolegården idag: Bilen er et hakk støvete, men jeg er ganske fornøyd med bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Uh, nå har jeg gjort noe som jeg er vedig stolt over i bilen Bilder kommer imorgen! Jeg er kjempefornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå