spruddel Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Har bestilt og montert Clarion CAAUX og CAUSB :) Er knall fornøyd, og det ser så utrolig mye mer ryddig ut enn å ha det hengende ut ved siden av spilleren. Det var litt knot og få det montert, da :/ Det er mobiltelefonopplegg i midtkonsollen min, som gjorde at jeg måtte trekke kablene stooore omveier. Dessuten måtte jeg spikke ut hullene til pluggene da jeg ikke hadde store nok bor. Men, etter litt frustrasjon og skrubbsår ble det veldig bra Solide kabler, merker kvaliteten Bakerste rom i midtkonsollen: Ser ryddig ut: Etter at jeg fjernet aux-kabelen som stakk ut fra lista, fikk jeg eliminert mellomrommet mellom list og spiller, perfekt: Jeg velger å ha mobilholderen der en stund til, veldig kjekk å ha, særlig når jeg styrer musikk eller prater i telefonen God passform: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ellers kan jeg nevne at jeg venter på en retursak hos bilradiospesialisten for å kjøpe nye høytalere, bytter da alle seks. Kan ikke si jeg er videre imponert over bilradiospes. sin service.. De er flinke til å selge, men ikke så gode på å svare på henvendelser som gjelder retur eller reklamasjon. Uansett så vil jeg sette på originale speil når høytalerene blir byttet ut, samt at jeg skal utbedre en svært plagsom vibrasjonslyd som kommer fra bak dørtrekket. Jeg mistenker at det kan være noen kabler som slår mot plast :@ Jeg er dessuten også i planer om helfoliering på sensommeren. Det står mellom matt sort, matt grå eller hvit. Må tenke litt på det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Aldri slutt på oppdateringene på bilen din Ser meget bra ut med den spilleren og AUX/USB der. Hva er grunnen til at du bytter ut speilene egentlig? Husk å si ifra når du skal skifte da Egentlig synes jeg ikke du bør foliere den, er jo så nydelig blåfarge. Matt sort er det jo så mange andre som velger, hvit er vel litt på vei ut og mange som har det også, matt grå vet jeg ikke om passer her, men mulig det blir jævlig tøft også Tror jeg ville prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Hehe, tusen takk for det! =) Årsaken til at jeg ønsker hvit er den at det finnes veldig få hvite E46 Jeg vil prøve å gjøre bilen litt mindre ungdomsbil, derfor bytte speilene og fjerne karbonen Ikke noe annet en det.. Er ikke het sikker enda da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bilen er ihvertfall veldig fin! Hva med å lakkere splitterne i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Bilen er ihvertfall veldig fin! Hva med å lakkere splitterne i bilens farge? Tusen takk Jeg skal ha originale clubsport splittere Har mest lyst til å lakkere de i blank sort for kontrasten. Men er også under vurderingsfasen Har ikke dårlig tid, iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Da fikk jeg bytta tilbake til originale speil Forandring fryder.. Så Sprudlegutt, om du vil kjøpe M-speila, så trenger jeg spenn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bytta allerede ja. Kan ikke du sende meg en PM med telefonnummer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Syns du skulle beholdt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Da later det til at jeg sløyfer oppgradering av høytalere og gjør heller en mindre drastisk oppgradering av lyden. I forbindelse med at jeg byttet ut cd-spilleren oppdaget jeg en signalkabel og en phono-lignende kabel som går fra cd-spiller til bagasjerom. Derfor vurderer jeg heller en aktiv subwoofer til rimeligere penge, og med bedre resultat med tanke på lyden. Spørsmål er om det er riktig type kabel som jeg har gravd fram som jeg trenger for å få lyd bak i bagsjerommet? Vet at jeg også må legge opp strøm til den Jeg trodde jeg egentlig hadde vokst fra store tøysekasser i bagasjerommet for lenge siden, men ettersom jeg kjører sinnsykt mye bil om dagen er det fint å ha skikkelig lyd når jeg først er på vei til skolen suben jeg hadde i tankene er Blaupunkt EMB-800A. Den har en grei størrelse og en passende prislapp. Dessuten er den ikke full av neonlys og pels Fra hva jeg hører skal den spille helt greit, som også er det jeg er ute etter. Jeg kan ikke tenke meg noe værre enn når skiltet bak faller av på grunn av buldre-buldre fra bagasjerommet. Noen som sitter på erfaringer rundt en slik subwoofer? Jeg er forresten veldig fornøyd med speilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Pen bil! takk takk! Ikke så forskjellig fra din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Nei, ikke så veldig Bare en del mer godsaker på din Foreløbig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå