spruddel Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Behold den istedenfor du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 må bare spørre, får du sot på bakfangeren din? når eksosutblåset står rett ut istedet for ned? skal bytte potte på min selv, men er litt redd for masse sot på sølv bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 må bare spørre, får du sot på bakfangeren din? når eksosutblåset står rett ut istedet for ned? skal bytte potte på min selv, men er litt redd for masse sot på sølv bil Beklager så sent svar, men jeg glemte helt å svare deg da jeg først så dette innlegget: Jeg tror ikke jeg har opplevd noe sotproblem i det hele tatt.. Jeg har touring da, så de blir jo veldig skittene bak uansett, men soting har jeg ikke lagt merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Ellers har jeg idag vært å henta spesialbestilte PDC sensorer til bilen. Fordi fargen er så spesiell på E46 var det ikke videre billig... Det kostet 2710,-(HYYYYL) for to sensorer med 20% rabatt. Men det aller mest morsomme var at da jeg bytta de, fungerte plutselig den ene igjen Er vel godt å ha en backup? Kiloprisen er jo høyere enn på diamanter Ellers blir bilen levert inn til Kepler for "full pakke" før bilen settes i garasjen før salg. Den blir i så måte heeelt strøken til hvem enn som måtte komme å kikke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 utrolig fin bil!! merkelig at jeg ikke har sett den i Tønsberg! Snur meg alltid etter en E46! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29371752 Kan du legge ut de bildene du har i annonsen på finn her også? må ha de i full oppløsning, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Kan du legge ut de bildene du har i annonsen på finn her også? må ha de i full oppløsning, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Beklager at jeg ikke har klart å svare her, har vært så mye å gjøre om dagen! Bilen er iallefall solgt idag Så det var det for lille blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Gratulerer med salg av en flott bil hvertfall Forsvant den langt avgårde eller er det håp om at jeg ser den i Oslo-området? Noen her inne som overtok den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Har bestilt og montert Clarion CAAUX og CAUSB :) Er knall fornøyd, og det ser så utrolig mye mer ryddig ut enn å ha det hengende ut ved siden av spilleren. Det var litt knot og få det montert, da :/ Det er mobiltelefonopplegg i midtkonsollen min, som gjorde at jeg måtte trekke kablene stooore omveier. Dessuten måtte jeg spikke ut hullene til pluggene da jeg ikke hadde store nok bor. Men, etter litt frustrasjon og skrubbsår ble det veldig bra Solide kabler, merker kvaliteten [ Bilde ] Bakerste rom i midtkonsollen: [ Bilde ] [ Bilde ] Ser ryddig ut: [ Bilde ] Etter at jeg fjernet aux-kabelen som stakk ut fra lista, fikk jeg eliminert mellomrommet mellom list og spiller, perfekt: [ Bilde ] Jeg velger å ha mobilholderen der en stund til, veldig kjekk å ha, særlig når jeg styrer musikk eller prater i telefonen God passform: [ Bilde ] [ Bilde ] Hvor fikk du tak i aux å usb kablene henn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Clarion heter kablene, CCAAUX kan du søke på for å finne AUX, CCAUSB for USB. Selges både på nettbutikker i Norge og i utlandet. Jeg bestilte fra en norsk nettbutikk tror jeg, men husker ikke hvilken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå