e34ose Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Tror ikke du har startsperre på en 91mod. Men har du sjekket at DME relé´et virker sånn at DME i det heletatt får spenning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Husket jord til motor og plusspol til motorstyringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Du skiftet vel hjerne samtidig. Det er vel også noe rallemix som gjør at en automat ikke starter i annet enn P og N. Kanskje det har betydning. Noen som vet Har lest noe om dette en gang her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Du skiftet vel hjerne samtidig.Det er vel også noe rallemix som gjør at en automat ikke starter i annet enn P og N. Kanskje det har betydning. Noen som vet Har lest noe om dette en gang her på forumet Jeg er midt i en ombyggig av en 520i med 525ia som donor. Jeg bruker automat ledningsnett og hjerne... Ledningen til automatkassa stripset jeg opp under innsuget og droppet automatstyringa i motorstyringsboksen. Hadde første oppstart igår: startet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 har funnet ut av problemet, er brudd i kabelmatte men takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå