Olelink Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 Tror ikke du har startsperre på en 91mod. Men har du sjekket at DME relé´et virker sånn at DME i det heletatt får spenning ?
hao Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Du skiftet vel hjerne samtidig. Det er vel også noe rallemix som gjør at en automat ikke starter i annet enn P og N. Kanskje det har betydning. Noen som vet Har lest noe om dette en gang her på forumet
kje Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Du skiftet vel hjerne samtidig.Det er vel også noe rallemix som gjør at en automat ikke starter i annet enn P og N. Kanskje det har betydning. Noen som vet Har lest noe om dette en gang her på forumet Jeg er midt i en ombyggig av en 520i med 525ia som donor. Jeg bruker automat ledningsnett og hjerne... Ledningen til automatkassa stripset jeg opp under innsuget og droppet automatstyringa i motorstyringsboksen. Hadde første oppstart igår: startet med en gang
e34ose Posted March 12, 2011 Author Posted March 12, 2011 har funnet ut av problemet, er brudd i kabelmatte men takk for alle svar
Recommended Posts