leif harald Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Noen som har AC Schnitzer type 1 felger, skrudde 3 delte med store bremser? Har hørt at det er ekstremt dårlig plass i de. Skivene går fint inni, 325mm forran og 328mm bak. Men så er det calipperene forran som bygger ut en del, greit å vite om man må space 5 eller 20mm får å få på felgene før man kjøper såpass dyre felger Forran tror jeg at jeg sliter en del, se bredden på calipper og innsiden av felgen. random bilde av innside av felg: Mulig jeg må space på bakbremsene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Claus på FelgenGarage sa det var jævlig dårlig plass bak på de da jeg forhørte meg om 9 og 10x17" på min. Til og med på E30M3 bremser/kalippere måtte det spaces ut, husker ikke hvor mye men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Aaa shit, var det jeg var redd for Venter på mail fra gutta på felgen garage space må man uanz med de bremsene, måtte space 15mm eller med på futura i 17" med de bremsene om det ikke var mer, husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå