Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe èn støtdemper bak samt topplager, trenger ikke være i bra stand, men må ikke være slarkete! Dette er kun får å få bilen igjennom eu-kontrollen, så skal coiloversene på etterpå ;)

Skrevet

Har 2 støtdempere bak til E36 til salgs, men mulig en annen som er interessert. Disse er med topplager og alt til å montere på bil. Har også ett enslig støtdemperlager i god stand hvis du er interessert i det.

Edit: Ene komplette demperen mangler den gummiputa så jeg, men tviler på de sier noe på eu ang det...

PM ved interesse.

Skrevet

Hei. Jeg demonterte nettopp støtdemperne bak på en E36 325i. Den ene er i bra stand og den andre ikke så bra. Topplageret er ok. Det går alltid tid til innpaking og turen innom Posten, så vil gjerne ha 200 kr + frakt.

Hvis du trenger demperen raskt er det kanskje mulighet å sende med Sørlandsekspressen, som stopper på Moi. Bor ikke du i nærheten av det området?

Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .

Skrevet
Hei. Jeg demonterte nettopp støtdemperne bak på en E36 325i. Den ene er i bra stand og den andre ikke så bra. Topplageret er ok. Det går alltid tid til innpaking og turen innom Posten, så vil gjerne ha 200 kr + frakt.

Hvis du trenger demperen raskt er det kanskje mulighet å sende med Sørlandsekspressen, som stopper på Moi. Bor ikke du i nærheten av det området?

Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .

jo d stemmer det :) Jeg trenger jo kun èn støtdemper så.. Men det haster ikke så veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...