donoddvar Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Hva kan jeg gjøre med dette panelet? Nettopp kjøpt det brukt av en for å løse problemer med mitt gamle men ender jo her opp med nye problemer. Bør jeg returnere det eller kan det fikses? Noen som selger original skive?
donoddvar Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Meldingen har for få tegn. Skulle ikke være lett å få med seg bildene nei, hoho.
Leo Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 når du henter opp bildene må du "laste opp" bildene. Står nedenfor der du henter i bildene du vil legge inn.
donoddvar Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Det har jeg gjort hver gang og bildene viser før jeg trykker ok. Skiva i instrumentet flasser lakk, og er redd det bare blir verre.
donoddvar Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Prøver bilder igjen. Selger sa at det var normalt at det flasset litt og at jeg måtte kjøpe helt nytt om det skal være helt fint. Mitt er fint men er defekt, dette jeg har kjøpt er ikke fint men funker
donoddvar Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 YES!!!!!! Dette her flasset vil jo med tiden legge seg bak viseren å stoppe den, ikke sant? Det buler ut.
bmw cab Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Du kan enten bestille deg nye uorginale skiver,eller så gir du bare faen i det.Står bilen din mye i sola,så skjer det der.Har hatt mange biler,endel bmw også.Og aldri hatt flassing av intrumentskiver noen gang.
Leo Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 +1 på bmw cab Ser ut som noen har gjort noe med det, eller vært fukt inni Jeg har hadt min andel av nye og gamle biler, men ingen av de har hadt dette problemet. Ikke de jeg har prøvd å ødelegge mest mulig før kondem engang..... Nye skiver eller reklamere og levere tilbake det du har kjøpt å få tak i nytt evt fra ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå