BMW-Vegardsen Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Har hatt bilen min på EU-kontroll, en 318i 91mod. Fikk feil der det står : Bakstilling defekt ØVRE traversforinger begge sider BAK. Det jeg lurer på om dette er riktige foringer, hvis jeg kjøper powerflex : http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5328.jpg Er disse vansklige å bytte? hvor mye må jeg demontere får å få dem ut? Takker for svar MVH. Vegard
TurboLag Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 jepp, er riktige foringer det. letteste er om du har tilgang på bukk og girkassejekk.. sett girkassejekken under diffen, løsne boltene, og senk ned traversen litt før du slår ut foringene med en glidehammer. Powerflex bare dytter du inn med håndkraft
BMW-Vegardsen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 takk for svar!! var usikker på om det var riktige foring.
Øyvind L. Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Og du bør bytte alle de 6 som er avbildet på bildet der. E36 blir utrolig mye bedre å kjøre med powerflex i traversen bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå