Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger:

E46 carbon nyrer til facelift sedan/touring - lite brukt, bra passform, gromt. selges pga feil farge kontrast på blå bil. men syns passer bra på lys bil eller svart, rød.

e46 org speil - de firkantede, org speil med all innmat. Men kabel er klippet over, så du må tvinne litt. Farge Topaz Blå.

Senkeskåler- 10mm - Foran 2stk - passer alle modeller ifølge koed. koster ny 527kr + frakt. gi bud.

følger med TUV. NY - Ikke brukt, pga vil ikke senke altfor mye pga konebil + snø om vinteren. Solgt!

Eibach senke fjører. Ny/ubrukt. Kjøpt hos koed.no varenr www14192

Senker 30/25. Passer touring/sedan og coupe e46.

Bilder kommer :)

Gi bud her på tråden ikke på PM.

Skrevet

Hei, har vært vekk på en liten ferie. Legger opp bilder og svarer på spm/pm etterpå, beklager sein svar. Litt slitsomt å svare på en tab, så skal bare ut og ta noen bilder. Brb

Skrevet

Senkeskåler, Supersport, ubrukt, med TUV:

DSC_0662.jpg

DSC_0663.jpg

DSC_0664.jpg

DSC_0665.jpg

Har 2xbud på 400 inkl frakt.

Carbon nyrer, lite brukt, se passform på bil-tråd (signatur link) :

DSC_0667.jpg

DSC_0670.jpg

DSC_0675.jpg

DSC_0676.jpg

DSC_0677.jpg

DSC_0678.jpg

Koster ca. 2000kr på GS, by en ok pris. Går ikke til gi-vekk pris, kjøper heller en sort eller sølv E46 og putter de på der :P når som jeg snart trenger å bytte ut vectra'en

Speil:

DSC_0684.jpg

DSC_0685.jpg

DSC_0686.jpg

DSC_0688.jpg

DSC_0689.jpg

Standard speil org. Med all innmat. Speilglass på begge sider har litt flekker (se bilde), nye glass koster vel noen hundre, bra glans i lakk, men venstreside speil har fått noen steinsprut mens høyre ser bedre ut. Kabel er kuttet over, må tvinnes med ditt eller byttes kabel.

Kabel ledning til speilhusene pr stk koster 200kr på GS

Speilhus koster 2,188.90 pr stk på GS (det var utrolig dyrt btw)

Speilglass koster: ? Fant ikke på GS.

Gi bud her på tråden, vanskelig å holde styr på bud på PM.

Skrevet
Pris og bilder på speiler?

Hei, la opp bilder nå. Vet ikke hva folk er villig til å betale for org. deler når det oftest blir i M3/m5 kopier/Acs. Har ikke satt noen pris. Vi får se om det kommer inn noen bud.

Hei!

Har du bilder av nyrene? :)

Mvh Monica :D

Hei har du facelift e46? Synes at jeg skimter en pre-face e46 på profilbildet. Da vil ikke disse nyrere passe.

fått noen flere bud på skålene ?

Nei, har fått ett lik bud som du ga.

Skrevet

Nåværende bud:

Weltzin: 450 ink frakt for Senkeskåler.

Budrunde for senkeskåler går ut denne helga. Please post bud her på tråd, så slipper vi misforståelse om hvem som var siste bud og sånt.

Berndtson: 400 for nyrer

Budrunde startet iallfall :) ikke fastsatt noen slutt ennå.

Speil:

ingen bud

Skrevet

feigil: det er registrert. men nyrene går ikke for under 1200kr. da beholder jeg bare de selv til en annen anledning.tror det blir flere e46 på meg.

weltzin: Sender deg en pm angående senkeskåler.

Skrevet
Pris og bilder på speiler?

Hei, la opp bilder nå. Vet ikke hva folk er villig til å betale for org. deler når det oftest blir i M3/m5 kopier/Acs. Har ikke satt noen pris. Vi får se om det kommer inn noen bud.

Hei!

Har du bilder av nyrene? :)

Mvh Monica :D

Hei har du facelift e46? Synes at jeg skimter en pre-face e46 på profilbildet. Da vil ikke disse nyrere passe.

fått noen flere bud på skålene ?

Nei, har fått ett lik bud som du ga.

Har jeg? Det kan godt hende!! :P Er ikke HELT inni dette med BMW enda, da jeg bare har hatt den i 6mnd ca. ;) Fra når er faceliften av denna laget da mon tro? :D (Håper det ikke gjør noe at jeg spør i salgstråden din da)

Mvh Monica =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...