Gå til innhold

Spørsmål ang. årsavgift

Ole411
 Share

Anbefalte innlegg

Skal nå skaffe meg en annen bil, så har betalt årsavgift på den bilen jeg har.

Skal bytte den i en annen bil som årsavgift ikke er betalt på, men har ikke råd til den akk nå.

Så kan jeg levere skiltene inn og betale årsavgift når jeg henter skiltene ut igjen ? :S

Moderatoredit (R Andersen); Endret overskriften din fra stor til liten skrift, og endret den litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke sånn jeg mente liksom, det er skilter på bilen nå liksom, men kan jeg betale årsavgiften på den etter fristen hvis jeg leverer skiltene ?

altså det jeg mener er at; kan jeg betale årsavgift når jeg henter ut skiltene etter at fristen har gått ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar innbytte hos en forhandler med en bil du har betalt årsavgift på så kan du ordne deal med han at siden du har betalt på din så betaler forhandler på din nye bil. var det jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke sånn jeg mente liksom, det er skilter på bilen nå liksom, men kan jeg betale årsavgiften på den etter fristen hvis jeg leverer skiltene ?

altså det jeg mener er at; kan jeg betale årsavgift når jeg henter ut skiltene etter at fristen har gått ut ?

Som jeg skrev over, nei, årsavgiften må du betale selvom du leverer inn skilt til biltilsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over, nei, årsavgiften må du betale selvom du leverer inn skilt til biltilsyn.

Det er samme som jeg lure på han mener.

Skilt på bilen nu

Leverer skilt før 21 mars.

Må en da betale årsavgift før påregistrering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler du etter frisen kommer det 250.- Går det til innkasso blir det enda mere.

Ikke selv om han har levert skiltene inn til Statens Vegvesen? Da kan han betale årsavgiften hvis han henter ut skiltene f. eks. 9 september samme år.

Men om du ikke henter ut skiltene før 2012, må du uansett betale årsavgift for 2011 og 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...