|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Da er det sikkert ikkje så rart att du fekk bensin i olja...Eg ville delt motoren å sett om pkn var gåen, eg ville og evt ha sjekka alle lager i blokka i og med att olja har vert så tynn...
Tommen325 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Har kjørt i ca et halvt år med dobbel pakning uten at det har vært noe problem. Men er vell mulig at den har røket nå da..
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Har kjørt i ca et halvt år med dobbel pakning uten at det har vært noe problem. Men er vell mulig at den har røket nå da.. Eg sette ein finger på det, desverre....Eg ville ha gått for dreia stempel istedenfor...
Tommen325 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Da fikk jeg målt kompen på motorn igår.. Var temmelig fritt der ja. Har bynt å løfte ut motorn så nå blir det til å overhale på nytt..
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Da fikk jeg målt kompen på motorn igår.. Var temmelig fritt der ja. Har bynt å løfte ut motorn så nå blir det til å overhale på nytt.. Usj, sånt er så kjedelig!! Får håpe og tru det kunn er pakning ras
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå