Gå til innhold

Tech7 vs. bensin

LarsBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å tett en returnippel som lakk litt på en hjemmelagd fuelcell som var baki en offroad bil med Tec7. Det var plast der den skulle tres nedi, men det ville ikke bli tett med Tec7, den løste seg opp i løpet av et par dager, og begynte å lekke igjen. Det kan hende det var pga. det lå litt bensin i plasten, som gjorde at den ikke fikk herdet ordentlig fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tech7 anbefaller jeg ikke å bruke til dette.

Limte/fuget selv en tankmåler på båt-tanken med tech7, dette ble tett og fint, en kort periode.

Motoren begynte å fuske, bensinfilteret tettet seg og slangen blokket seg sakte men sikkert.

Merket ikke dette med slangen før lenge etterpå og etter at jeg hadde byttet bensinfilter for andre gang i løpet av sommeren.

Først trodde jeg dette var avleiring fra gammel/dårlig bensin, før jeg endelig begynte å feilsøke litt,

TECH7'n smuldret/oppløste seg og ble med bensinen rundt i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. min erfaring er at dersom det er snakk om PP plast, som det mest sannsynlig er, så vil ikke tec7en få feste da det er for mye "olje" i plasten. Men hvis det er PVC eller annen hard plast, så vil den hvertfall feste. Om den tåler bensin er jeg litt usikker på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...