janerik171187 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 edit: ordnet hvor jeg skal kjøpe rør, men trenger utgående eksosflens til turboen min, en kkk27 turbo. er da 3" hull med 4 skruehull med 7cm mellom hver i en firkant evnt om noen har første delen av et 745 eksos liggendes med flensen på så er jeg int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Du kan jo prøver her.www.vangbo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Du kan jo prøver her.www.vangbo.no de var ikke billige ivaffall har funnet hvor jeg skal kjøpe rør, men trenger eksosflens til utgående på en kkk27 turbo, noen som vet hvor få tak i evnt noen som vil lage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 bump og endret første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå