NBCustom Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Hm, ser vi på de samme bildene? Jeg synes den var skikkelig fin, jeg! Men det blir vel som med dagens 6-serie, ser fin ut på bilder, men i virkeligheten er den så stor at den mister elegansen. haha, jo større en bil er, jo mer elegant er den jo..den var du ikke heldig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Rett og slett en dritfin bil! Men hvorfor i helvette skal alle biler i dag ha de jævla biltema LED-lysene i fronten??? Det ser så bort i faen stygt ut, at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Nå syns jeg BMW er 100% på rett spor. Nye 5serien er utrolig pen, 7ern er fineste limmo'n og nye 6serien er på høydere med CL'n.. At den skal konkurrere mot A7 og CLS med 4dører vet jeg nå ikke.. Jeg syns de heller bør lage en ren 4dørs 6serie som A7 og CLS.. Nye CLS med litt AMG plastik er sinnsyk rå bil.. Enda bedre i real enn på bilder. Spesielt interiøret har løftet seg utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Rett og slett en dritfin bil! Men hvorfor i helvette skal alle biler i dag ha de jævla biltema LED-lysene i fronten??? Det ser så bort i faen stygt ut, at jeg har ikke ord. Sparer strøm, godkjent som kjørelys på lysedagen også hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Nye 6'ern er bare sinnsykt lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Rett og slett en dritfin bil! Men hvorfor i helvette skal alle biler i dag ha de jævla biltema LED-lysene i fronten??? Det ser så bort i faen stygt ut, at jeg har ikke ord. Sparer strøm, godkjent som kjørelys på lysedagen også hvis jeg ikke tar helt feil. skjønner ikke helt påenget med stromsparinga jeg. biler har da aldrig hatt så stort problem med strømmen før i tiden. før DRL kom. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Ett ord: Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Hm, ser vi på de samme bildene? Jeg synes den var skikkelig fin, jeg! Men det blir vel som med dagens 6-serie, ser fin ut på bilder, men i virkeligheten er den så stor at den mister elegansen. Jeg syns det er omvendt. Virker mye større på bilder. I virkeligheten er den såpass liten at jeg faktisk fikk lyst på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Synes fronten på den nye bmw'n kunne fått nytt preg. Blir liksom litt utvannet den fronten der.. f.eks i8 er jo rå tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå