Gå til innhold

Ny BMW kommer

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Hm, ser vi på de samme bildene? Jeg synes den var skikkelig fin, jeg! Men det blir vel som med dagens 6-serie, ser fin ut på bilder, men i virkeligheten er den så stor at den mister elegansen.

haha, jo større en bil er, jo mer elegant er den jo..den var du ikke heldig med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå syns jeg BMW er 100% på rett spor. Nye 5serien er utrolig pen, 7ern er fineste limmo'n og nye 6serien er på høydere med CL'n.. At den skal konkurrere mot A7 og CLS med 4dører vet jeg nå ikke..

Jeg syns de heller bør lage en ren 4dørs 6serie som A7 og CLS.. Nye CLS med litt AMG plastik er sinnsyk rå bil.. Enda bedre i real enn på bilder. Spesielt interiøret har løftet seg utrolig mye!

CLS-amg-on-track.jpg

2012-Mercedes-Benz-CLS63-AMG-Dashboard-560x419.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett en dritfin bil! Men hvorfor i helvette skal alle biler i dag ha de jævla biltema LED-lysene i fronten??? :evil: Det ser så bort i faen stygt ut, at jeg har ikke ord.

Sparer strøm, godkjent som kjørelys på lysedagen også hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett en dritfin bil! Men hvorfor i helvette skal alle biler i dag ha de jævla biltema LED-lysene i fronten??? :evil: Det ser så bort i faen stygt ut, at jeg har ikke ord.

Sparer strøm, godkjent som kjørelys på lysedagen også hvis jeg ikke tar helt feil.

skjønner ikke helt påenget med stromsparinga jeg. biler har da aldrig hatt så stort problem med strømmen før i tiden. før DRL kom. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser vi på de samme bildene? Jeg synes den var skikkelig fin, jeg! Men det blir vel som med dagens 6-serie, ser fin ut på bilder, men i virkeligheten er den så stor at den mister elegansen.

Jeg syns det er omvendt. Virker mye større på bilder. I virkeligheten er den såpass liten at jeg faktisk fikk lyst på en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...