cartune Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Dette er ikke noe reklametråd eller noe slikt, jeg bare lurer på hva bimmers-gjengen er villig til å betale for leiebil, i dette tilfellet en 520da sedan. Vi jobber med et bilutleieprosjekt i Ålesund og tenkte å lodde litt stemningen her på forumet ved å høre om BMW-interesserte er en aktuell målgruppe:) Bilen er en 2011 modell med sportskinnseter og automat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg kunne absolutt tenkt meg å leie en F10, X5, Z4 eller liknende for en helg eller en uke. Problemet slik jeg ser det er at disse bilene er så dyre i innkjøp at det blir vanskelig for utleier å få det til å lønne seg, og det er også grunnen til at det ikke finnes noen aktører i markedet i dag som driver med dette. Markedet er muligens for lite. I dag kan man få seg en billig flybillett til for eksempel Tyskland eller England og leie seg ganske spreke biler for er relativt rimelig penge. Sjekket akkurat avis, og ble overasket over at man fikk en stor stasjonsvogn i 3 dager med fri kilometer for rett over 2000kr. (helgepris) Da tror jeg det blir vanskelig å ta noe særlig over 4-5 tusen for en helg med en F10, og da bør det være en del kilometer inkludert i prisen. Det er ihvertfall min smertegrense. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvem F leier en helt standard BMW for 4-5 tusinger pr helg? De vanlige utleieselskapene har enkelte biler i denne klassen til rimeligere summer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg kunne betalt 4-5k for en ny ferrari 1-2 dager.. (,men det ville sikkert de aller fleste gjort? ) en 520diesel er vel ikke så interessant for de fleste, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cartune Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Vel, vi har fått en latterlig god avtale - og bestilte i dag en lekker F10, skal ha et par andre biler også, men de er ikke helt på plass ennå. Har drevet med bilutleige tidligere så vi er ikke helt grønne, men er veldig spent på dette F10 prosjektet. Prisene kommer til å bli ganske så fornuftige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg kunne betalt 4-5k for en ny ferrari 1-2 dager.. (,men det ville sikkert de aller fleste gjort? )en 520diesel er vel ikke så interessant for de fleste, vel? Så billig er det nok ikke å leie Ferrari Også må du gjerne være fylt 30 for å få lov :S Skal til Frankrike i sommer, og tenkte noe slikt, men ser ut til at jeg må nøye med med en litt mindre rå Porsche... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Skal man leie en bil for å nyte og cruise, er ikke F10 5serie drømmen, men det kommer jo an på behovet til kunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cartune Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Helt klart spørsmål om behov dette, og vil nok tro at mange forretningsreisende og andre i samme bransje vil finne en F10 attraktiv. Vi kommer til å ha 1 og 3 serie også, men har vært litt usikker på 5-serie - men - vi gjør et forsøk nå Er forøvrig svart metallic med oyster sportskinn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cartune Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Men angående gromme biler med mye motor er det nok ikke marked for i norge.. Kanskje i Oslo, men er nok begrenset der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå