shortx Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Da var nye felger innkjøpt for sesongen GS sin BBS LM gunmetal kopi Tok noen bilder av de nye felgene
Trond.S Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Pent Bra du kom deg over BMW til slutt du også Skal du og Magnus til Karlskoga neste søndag eller?
shortx Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Pent Bra du kom deg over BMW til slutt du også Skal du og Magnus til Karlskoga neste søndag eller? Ikke umulig er ikke avgjort enda....Har igjenn litt puss på bilen au Ikke mye komentarer og få her... eks. hva tenker folk om shadowline nede og crome oppe ?
Magnus M Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Pent Bra du kom deg over BMW til slutt du også Skal du og Magnus til Karlskoga neste søndag eller? Blir nok ikke noe karlskoga treff for min del i år Skal på konsert den dagen. Men skal få vært med på det meste av de andre treffene i år. Blir vel også en tur innom vårmønstringa på valle hovin.
shortx Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Da var treffet på valle hovin over mye flotte biler Takk til Polering.no for klargjøring av bilen Bilen på Treffet Turen hjem Nærbilde
shortx Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 En stund siden e46 ble solgt ,men har hatt mye og gjøre i det siste og tenkte og fortsette med den nye bilen Den ble Solgt med et tungt hjerte og har definitivt savnet den, men lysten på en bil med noe litt sprekere motor har meldt seg.
shortx Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Det nye projekte er en e36 320 1991 modell utstyrt med vakre grå fangere. Da manglet bare en m3 donor bil. Snakket med thomasm5 her inne og han hadde en 1998 e36 3,2 liter til en ok pris og projekte var i gang. E36 ene rullet inn for og plukkes ned. Motoren ute av donor og klar til montering. Etter litt strev og knot fikk jeg motoren på plass. Fronten montert Bilen ute i frisk luft første gang med s50. 320 aksel ute og m3 på vei inn. Bestemte meg for og gi kaliperene rundt om en lett overhaling. Utsende etter ombygging til m3 understell og motor
shortx Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Legge inn en liten update her. Har montert litt mere deler og selv om den er langt fra slik jeg vill ha den. Så skal jeg ikke ha den kjørbar før til våren og har noen månder igjenn. Er ikke ferdig med sideskjørtene, men fikk montert front, bakfanger og coilovere. Bilen er møkkete D2 coilovere Før coilovere med kun senke sett. Etter skal noe lavere ,men må ha nye felger og mye som må gjøres før den tid . Ble fornøyd med oppgraderingen ble akk passe stiv. Og digger justeringen forsket litt på dette når jeg var på bane kjøring ,men strevde stort med overstyring men det problemet har nok noe med at dekkene jeg har bak er fra 2005 ^^ Bilde fra bane kjøring NSK. Montering av Mtech Slik står den i dag skal montere på siden men må fjerne den grå guffa osv. og bilen kunne trenge en polering ,men tenkte og ta det når jeg er ferdig med og fikse lakk skader osv.
shortx Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Teaser skal montere og teste etter jobb i dag ESM 002 18-8.5/9.5
APedersen Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Bilen har virkelig tatt seg opp siden første bilde Ser bra ut dette, blir nok myye bedre med ESM hjula
shortx Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Enda er det et stykke igjenn til der jeg villl ha den Noe lakk jobb og div. Nå har jo jævlen stoppet så er feilsøking på gang men skal inn til bmw mandag vis jeg ikke finner ut av det selv
Vegardb17 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 18"? Må få på bilde med de på bil! Har en E34 som skal ha slike felger, men var skeptisk til 18" pga syntest senteret så veldig stort ut på bildet, men så faktisk ganske fin ut på et ekte bilde! mye du betalte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå