Rabies Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Edit: Bilen står i kristiansand btw Vurderer å selge go'bimeren i deler da det er mer irriterende småplukk på den enn jeg gidder å begynne å pirke på. Bilen: Som sagt en 1997 mod E36 318i, cosmosschwartz. Km. ca 250k Godsaker: Komplett svært pent sort montanaskinn interiør. (nedfallbart midtarmlene m/oppbevaringsrom og koppholder + nakkestøtter bak. ST-import "M"-front Facelift grill Originalsota blink rundt baut. Originalsota klarglass grøftlys Supersprint bakpotte ACS pedalsett, girkule, brekk. Digital 2-sone aircondition m/automatikk Org. bosch frontlykter med linseglass på nærlys og CCFL AE Org 3-eika skinnratt m/airbag 60/40 FK senkefjærer 10mm bonrath senkeskåler Bilstein B8 dempere El. vinduer x4 El takluke Bakspeil m/automatisk blending Org BBS RC 041/042 7,5-/8,5x17 (Skuddsikre felger med smidd senter) Overliggende stabstag i front M-tech 26mm stabstag i understell Original AC-schnitzer vinge. Det som er galt: Motor lekker noe olje Et av reimhjulene på motoren sitter løst og lager en irriterende klakkelyd 2 sprekker i frontrute Brekket tar dårlig Ødelagt blinklys feste på venstre frontlykt Vindusheis, førerdør har knekt en klips og bøyd ett stag Varmeaparatet blåser bare varmt på høyt turtall (tror det er termostaten, har ny liggende) Slitne fjærbeinslagre (har nye liggende) Rust på dører og nederst på bakluke Ikke godkjent med senking Ikke vært inne til EU-kontroll (skulle vært inne ila januar) Opptaterer om jeg kommer på noe mer
motocross4 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 pris på front fanger, spoiler og baklykter? bilde av di delene og pris! pm meg;)
bjornar-a Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 pris på hel front? Fanger grøftelys grill og frontlykter?
StraightSix Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Tilstand på panser? Pris? Pris på tåkelys m ledninger?
Jonas Prestkvern Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 intr. i å selge bare en av felgene dine ? eller 2 av de ?
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Int i og selge bare senterkoppene på de felga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå