Gå til innhold

Solgt!

Stian E39
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge bilen for å kjøpe en nyere.

Bilen er ny i Norge. Kjøpt fra Tronrud bil tror jeg. Service utført når de skal, stemplet i servicehefte som medfølger.

Jeg kjøpte den for ca. 2 år siden, da hadde den gått 135.000 km.

Nå har den gått ca. 170.000 km. For det meste langkjøring t/r jobb (350 km i uka)

Bilen har en del utstyr. Tiptronic, nivåregulering, kjørecomputer, sportseter i svart skinn, Bmw business anlegg med 10 høyttalere, 8 airbager, rollo med nett, multifunksjonsratt med varme, DSC (genialt på vinteren), telefon, varme i seter, Defa motorvarmer, regnsensor m.m.

Jeg skal Eu-godkjenne den nå, og ha service på den.

Det er også nytt batteri, nye vinterdekk oktober 2010 (Nokian toppmodell m/ pigg), nye sommerdekk bak juni 2010 (275/35-18), ny DSC styringsenhet, ny topplokkpakning og rensing av sot/fastbrent olje.

Originale 18" E39 M5 felger på sommer, Originale Bmw 15" på vinter.

Eneste negative jeg vet om er at bakruteviskeren ikke fungerer helt som den skal. Går litt tregt, og stopper av og til. Mulig det trengs ny motor. Bruker den sjelden, så har ikke sjekket. Har også en synlig ripe på passasjerdør.

Ser for meg en pris på ca. 106.000,- Årsavgift er betalt.

Har ingen bilder her jeg sitter, men kan laste opp ved interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei! I følge verkstedet: skifte venstre styrestag foran, skifte bakre bærearm vf, skifte bremserør, skifte kule nedre bakaksel h+v side.

Har vel frist ut juni før den blir begjært avskiltet.

Bilen er i daglig drift så er jo ikke noe kritisk.

Skal forøvrig på verksted 9. mai. Kan selge bilen ferdig rep. Ikke no prob det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...