Stian E39 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Vurderer å selge bilen for å kjøpe en nyere. Bilen er ny i Norge. Kjøpt fra Tronrud bil tror jeg. Service utført når de skal, stemplet i servicehefte som medfølger. Jeg kjøpte den for ca. 2 år siden, da hadde den gått 135.000 km. Nå har den gått ca. 170.000 km. For det meste langkjøring t/r jobb (350 km i uka) Bilen har en del utstyr. Tiptronic, nivåregulering, kjørecomputer, sportseter i svart skinn, Bmw business anlegg med 10 høyttalere, 8 airbager, rollo med nett, multifunksjonsratt med varme, DSC (genialt på vinteren), telefon, varme i seter, Defa motorvarmer, regnsensor m.m. Jeg skal Eu-godkjenne den nå, og ha service på den. Det er også nytt batteri, nye vinterdekk oktober 2010 (Nokian toppmodell m/ pigg), nye sommerdekk bak juni 2010 (275/35-18), ny DSC styringsenhet, ny topplokkpakning og rensing av sot/fastbrent olje. Originale 18" E39 M5 felger på sommer, Originale Bmw 15" på vinter. Eneste negative jeg vet om er at bakruteviskeren ikke fungerer helt som den skal. Går litt tregt, og stopper av og til. Mulig det trengs ny motor. Bruker den sjelden, så har ikke sjekket. Har også en synlig ripe på passasjerdør. Ser for meg en pris på ca. 106.000,- Årsavgift er betalt. Har ingen bilder her jeg sitter, men kan laste opp ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Kommentarer på pris osv er ønsket. Skal legge den ut på finn.no bare jeg tar meg tid... Skal selvfølgelig ordne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 kan du legge ut eller sende meg bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Kan legge ut noen på dagen i morgen, fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Her er noen bilder ihvertfall. Har ikke de 16" felgene lenger. Oxford green er en meget fin farge, som ikke alle har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Snart eu-godkjenning og service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Vært på eu. Var litt feil, kostnad Ca. 13000,- Selger derfor bilen for 105.000,- Har kjøpt meg ny bil... Evt. blir bmw'n godkjent etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 99.000,- evt. Åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27990698 Tror dette skal være en bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Er egentlig ikke så fristende å kjøpe en bil som må rett på verksted.. men kan du si hva som er EU feilene er på bilen? Holder til i Hamar, så vurderer å stikke innom btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Ser etter lignende bil selv, men for min del blir det ikke å kjøpe en bil som må innom verkstedet på veien hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hei! I følge verkstedet: skifte venstre styrestag foran, skifte bakre bærearm vf, skifte bremserør, skifte kule nedre bakaksel h+v side. Har vel frist ut juni før den blir begjært avskiltet. Bilen er i daglig drift så er jo ikke noe kritisk. Skal forøvrig på verksted 9. mai. Kan selge bilen ferdig rep. Ikke no prob det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27990698 Tut og kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå