birken85 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 litt mere bilder.. mobilkamera da men men minmalt med rust i bagasjerom, bilde av styrhuset og ingen rust i dempertårn framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 ingen som er sugne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Lyst på bytte i meget bra e30 coupe da? er på jakt etter 4 dørs bil jeg:) Har du alt man trenger for å bygge motor fra turbo til sugis igjen? Link til bilen min: viewtopic.php?f=38&t=181627 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Kan vere interisert om litt. Om bilen jeg har nå blir solgt kunne det vert intersant og sett på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Nå har eg denne 320`n og den er komt klarsignal på fra bt til turbokonvertering og så har eg en 320 coupe, som er bulka og stygg men er ufattelig bra understell på LITE rust.. noen som vil komme med samla bud på dette? trenger noe cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Nå har eg denne 320`n og den er komt klarsignal på fra bt til turbokonvertering og så har eg en 320 coupe, som er bulka og stygg men er ufattelig bra understell på LITE rust.. noen som vil komme med samla bud på dette? trenger noe cash papira fra bt vil event følge med bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Nå har eg denne 320`n og den er komt klarsignal på fra bt til turbokonvertering og så har eg en 320 coupe, som er bulka og stygg men er ufattelig bra understell på LITE rust.. noen som vil komme med samla bud på dette? trenger noe cash papira fra bt vil event følge med bilen:P glemte og si at med coupe`n følger det med m3 evo frammskjermer og m3 front, og med firedørsen følger det med bruer bak til skivebrems og fremme er det alt byttet til 51mm fjørbein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
94 BMW gutt Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 har du bilder av motor rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hva er prisant på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 har du bilder av motor rommet? bilder av motorrom ligger vel her på denne tråden? er en b20 med justerbar btr, en liten turbo (volvo size), AEM bredbåndslambda, Helt ny intercooler (3 uker gammel) står på noen kjedelige 17"hjul det er firedørsen.. coupe`n er original men med ødelagte skjermer.. er ute etter og selge dette samlet da folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Hva er prisant på de? Det er snakk om bud her.. men folk sjønner jo at dette ikke går gratis liksom.. firedørsen er jo eu ok o.s.v og komlett m-tec1 følger jo med og ja.... men bare og by.. har annen bil i sikte så må selge dette om det skal bli noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Slapt med null bud her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Slapt med null bud her pumpe opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 da har eg bud på 25 laken for turbo bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå