erlandd Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hei ! jeg har nettopp bygget turbo i e30en min som det står en m20 325 motor i. Jeg kjører haltech datasprut, å jeg har problemer med at sprutet tror at den har ca dobbelt så mye turtall som motoren egentlig har, altså umulig å mappe Jeg kjører orginalt triggerhjul og triggersensor fra en m20b20 88mod motor, dette sies at kan brukes, er det noen der som har bygd lignende, og har brukt noe annet, eller vet hva som kan være i veien ? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvor er trigger montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandd Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 helt i fremkant nede på veiva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Feil instillinger i sprutet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Antall tenner skal stå på 120.. stor fare for det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandd Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Antall tenner skal stå på 120.. stor fare for det som er problemet. Prøvd dette å.. , men skal den stå på 120? når anntall tenner er 60 -2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 den skal lese/telle 120 tenner på ei takt du må sikkert fylle inn at 2 er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Antall tenner skal stå på 120.. stor fare for det som er problemet. Prøvd dette å.. , men skal den stå på 120? når anntall tenner er 60 -2 ? Som Kalmar skreiv så er det for ei full motortakt altså 720 grader på veiva derav 120 tenner. Missing teeth skal stå på 2. Hvilket Haltech er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandd Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 den skal lese/telle 120 tenner på ei takt du må sikkert fylle inn at 2 er borte Aha, skjønner.. skal jeg prøve 120 -2 eller 120 minus 4 ? Jeg kan himla lite om akkuatt dette ser du .. :/ Men ska ha den av sted å mappe den da, men så himla kjedelig å reise for å mappe den, å bare kjøre hjem igjen vist det var noe annt galt enn i mappet liksom vist du skjønne Vet du noe om hvor langt ifra triggersensoren ska stå fra hjulet ? vet det er noe med det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandd Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Antall tenner skal stå på 120.. stor fare for det som er problemet. Prøvd dette å.. , men skal den stå på 120? når anntall tenner er 60 -2 ? Som Kalmar skreiv så er det for ei full motortakt altså 720 grader på veiva derav 120 tenner. Missing teeth skal stå på 2. Hvilket Haltech er det? okei Det er haltech E6x har du noe erfaring med det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Antall tenner skal stå på 120.. stor fare for det som er problemet. Prøvd dette å.. , men skal den stå på 120? når anntall tenner er 60 -2 ? Som Kalmar skreiv så er det for ei full motortakt altså 720 grader på veiva derav 120 tenner. Missing teeth skal stå på 2. Hvilket Haltech er det? okei Det er haltech E6x har du noe erfaring med det ? Ja har nå holdt litt på med det også. Sensoren kan ha rundt 1mm klaring. Er bare å prøve litt frem å tilbake, et annet triks er å sette en 1kiloohm motstand på ene ledningen på triggern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 den skal lese/telle 120 tenner på ei takt du må sikkert fylle inn at 2 er borte Aha, skjønner.. skal jeg prøve 120 -2 eller 120 minus 4 ? Jeg kan himla lite om akkuatt dette ser du .. :/ Men ska ha den av sted å mappe den da, men så himla kjedelig å reise for å mappe den, å bare kjøre hjem igjen vist det var noe annt galt enn i mappet liksom vist du skjønne Vet du noe om hvor langt ifra triggersensoren ska stå fra hjulet ? vet det er noe med det å Skal stå 0,7mm fra trigger hjul.. På elecrtomotive hvertfall, men burde jo være likt på alle d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå