glennha Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Heisann. Har akkurat kjøpt ny bil, en BMW 520i fra '95 (sedan) og har bruk for noen deler. - Bagasjelokk (rustfritt) - Verktøy for bagasjelokk - Frontlykter, angel eyes/shadowline - Baklykter, shadowline - Vinterdekk m/ felg - Stabstang (rustfritt) - Bensinrør (helt, rust fritt) - instrumentpanel uten pixelfeil (2 kontakter bak på det jeg har) Blir med stor sannsynlighet mer etter hvert, oppdaterer førstepost. Ta kontakt hvis du har noe av interesse. Bor på Birkeland, så kan eventuelt hente hvis du holder til i Kristiansand omegn. Posten går også fint.
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Velkommen til forumet! Du finner sikkert mye av det på "deler selges" delen. Ellers kan det nok være at "Oledra" har noen karrosserideler liggende. GSbildeler.no, Koed.no og Schmiedmann.no er og fine steder for å lete etter deler.
glennha Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Tusen takk! Skal sjekke det ut og sende noen pm hvis jeg finner noe.
bmwbil1 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Har bagasjelokk til deg 350.- Send om hvis interesse
ingard Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Jeg har en del interessant: viewtopic.php?f=14&t=182869
glennha Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Takk for alle tilbud. Ser forsåvidt også etter et instrumentpanel uten pixelfeil, det er 2 kabler på det som står i.
kje Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Som nevnt tidligere: skift flatkabelen inni instrumentpanelet. Fort og lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå